sobota 21. dubna 2012

Malé uvítání

Jsem osmnáctiletá slečna, studující na gymnáziu. Knihy jsou mou vášní a láskou takřka od chvíle, kdy jsem se naučila číst.

První přečtená "knížka" bylo leporelo o Krtečkovi a zajíci.
První přečtená knížka za jeden den byla Anička a básnička od Eduarda Petišky.
A konečně, první knížka, kterou jsem si zamilovala, a která mne naprosto pohltila, byl Harry Potter.

Momentálně čtu na co přijdu, především beletrii. Nevyhledávám příliš fantasy a sci-fi, ale v podstatě proti tomu nic nemám. Poslední dobou jsem si velmi oblíbila japonské autory.
Snažím se hodnotit pouze knihy a autory, které jsem četla, nemám ráda lidi, co o čemkoliv řeknou, že je to blábol a brak a přitom si ten názor utvořili nikoliv na základě četby, ale na základě cizích názorů.

Nemám ráda slovo brak.

Tento blog bude sloužit pro recenze knih, které jsem přečetla. Ráda bych si touto cestou utvořila nějaký styl a hlavně nabrala zkušenosti.

Tak... Snad se vám zde bude líbit a budete se vracet.

Fée

3 komentáře:

  1. Vítej v blogspotové sféře :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Strašně se těším na tenhle blog! :) Knížky mám taky moc rád, jenom teď nemám moc času na čtení :) Služba Blogger je výborná, taky mám u ní blog :) Přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!