úterý 24. července 2012

Prázdniny s knihou


Příprava na tábor - Hromádka oblečení, koupené míčky na baseball a softball a hlavně dvě nejdůležitější věci, které mi mají zpříjemnit čtrnáct táborových dní, Kuky od přítele a Dharmoví tuláci od Jacka Kerouaca (které mi věnoval také přítel).



Výhra v soutěži - Hned po táboře míří mé kroky na poštu, jelikož mi přišla výhra v soutěži u Ohany. Divergenci rozečítám druhý den a o pár hodin později už mám dočteno.


Cesta do teplých krajů - Pár dní po táboře se opět chystám pryč, tentokrát na Corfu, kde budu trávit následující dva týdny. Společnost mi bude dělat Saturnin, Doktor Živago a Blind Willow, Sleeping Woman. Na obrázku společně s mými slunečními brýlemi a oblečením na cestu.


Dovolená - První fotku fotím těsně před odjezdem na letiště. V ruce mi symbolicky dělá společnost Blind Willow, Sleeping Woman, čímž naznačuji, která z knih mě bude rozptylovat cestou v letadle. Na další fotce je znázorněn Doktor Živago spolu s kabelkou a mp3 přehrávačem - na pár dní se mi stávají ideálními společníky jak k bazénu, tak i k moři.


Situace večer - Před spaním si na polštáře připravuji Zabte ošklivé od Borise Viana, knížku jež pro tentokrát vyhrála post mého společníka v posteli před spaním. O den později knihu během dopoledne dočítám a jsem nadšená.


Čekání na maminku - Od přítele odjíždím na Zličín, kde mám na parkovišti spicha s maminkou. Čas si krátím právě rozečteným Harry Potterem, sedmým dílem v originále. Na fotce je spolu s květinou od mého muže. Byl krásně slunečný den.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!