neděle 21. října 2012

A vítězem se stává...

Devatenácté narozeniny jsem oslavila, sen v podobě návštěvy Paříže jsem si splnila... A teď už jen zbývá vyhlásit vítěze mé narozeninové giveaway.
Soutěžilo se o dvě knihy - Seznam přání a Čarodějka a čaroděj a překvapení. Prostřednictvím facebooku Listárny jste se už mohli dozvědět, že překvapením jsou čtyři záložky s motivy Paříže, Tour Eiffel a Moulin Rouge.

A teď trochu bilancování, ještě než vám prozradím ta tři jména. Celkem jste nasbírali krásných 521 vstupů. Fanoušků facebookové stránky přibylo asi 30 a i GFC následovatelů přibylo dost. Mám radost především z toho, že mi přibylo plno komentářů a to nejen ze soutěžních důvodů, to mě moc těší.

Když jste měli za úkol napsat mi, co se vám líbí a co ne, trochu jste se rozcházeli v názorech - někomu design Listárny přijde příliš jednoduchý, někomu zase naprosto dostačující. Musím říct, že jsem se zamyslela a drobné změny udělám. Ale ne moc velké, nejsem nijak zdatný grafik, spíš trochu doladím přehlednost a navigaci na blogu.

A teď už se přestanu vykecávat... Takže... Tramtadadáá!



Eoin Colfer - Seznam přání
tato kniha bude mít již brzy novou majitelku a tou je... 

Veronika Kubecová (vstup 371)


James Patterson - Čarodějka a čaroděj
i tahle knížka se podívá do lepšího domova, její nová paní je...

Suzanne (vstup 377)


Záložky z Paříže
a konečně, krásné záložky s motivy Tour Eiffel a Moulin Rouge si do svých knížek bude moct dát...

Lili.en (vstup 376)


Výherkyním gratuluji. Včera večer jsem odeslala e-mail a všechny tři tak mají čas přesně do zítřejších 21:00 hodin. Pokud se některá z nich neozve, losuji náhradníka.


8 komentářů:

  1. Jak tak koukám, Lili.en je neuvěřitelný šťastlivec oO Za poslední dva měsíce jsem její jméno potkávala u vyhlášení soutěží snad neustále...
    Jinak taky gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D.. Já si taky říkám, že mám nějaké štěstí.. 3 výhry během jednoho týdne je fakt dost :)

      Jinak Fée, mail odeslán a strašně moc děkuji :)

      Vymazat
  2. Jeee :) Moc děkuju! :)))
    Btw, mail už jsem psala ... doufám, že přišel :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ano ano, odpovědi přišly od všech tří :-) A co se týče tvého dotazu, kdy výhry odešlu... Buď to stihnu ještě tenhle týden a nebo ten příští, každopádně vám všem napíšu, až s balíčky vyrazím na poštu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře, děkuji za odpověď :) ... My se totiž stěhujeme, tak jsem se jen chtěla zeptat. Kdyžtak mi prosím napiš třeba den předem, než se balíček odešle, abych ti případně mohla napsat mou novou adresu :)
      Já vím, že to je možná trochu komplikované (za což se omlouvám), ale to je hold to stěhování :D :)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!