čtvrtek 4. října 2012

Slavím 19. narozeniny... I s vámi!


5.10. to bude naposledy, co oslavím -náct. Myslím, že když budu moct mít radost já, udělám ji i vám, navíc jsem dospěla k názoru, že právě mé narozeniny budou ten správný čas pro první chystanou giveaway na Listárně.

O co budeme soutěžit?

Do soutěže jsem se rozhodla věnovat dvě své knížky. Bohužel, teprve začínám pracovat a moje finanční situace je velmi špatná, proto doufám, že někomu nebude vadit, že jedna z knížek není fungl nová.



Eoin Colfer - Seznam přání
Tuhle knížku mám doma už nějakou chvíli a dřív jsem ji vážně zbožňovala. Také to byl důvod, proč jsem ji ušetřila při velké čistce knihovny, kdy většina dětských knížek šla pryč (do sklepa). Bohužel ale, když jsem si ji nedávno opět přečetla, zjistila jsem, že pro mě už to není to pravé. Nicméně jsem si jistá, že se dostane do dobrých rukou a potěší. Je to fajn knížka!
Je ve výborném stavu, vypadá skoro nečteně. Bohužel má trošičku natrhlou poslední stránku (tu, kde jsou napsané informace o knize), ale myslím, že to nevadí. Snad.
Pokud knihu neznáte, nedávno ji na svém blogu zmiňovala Awekki
James Patterson a Gabrielle Charbonnetová - Čarodějka a čaroděj
Tahle knížka je úplně nová. Dostala jsem ji v srpnu jako reading copy od Albatrosu. Bohužel se mi nelíbila, tak jsem se rozhodla poslat ji dál. Ostatně, v ohledu dystopií a fantasy nejsem úplně objektivní ukazatel, takže si své příznivce jistě najde. Zde vám dávám příležitost se ke knize snadno dostat.
Recenzi na mém blogu najdete pod tímto odkazem

Ale pozor, to není všechno. Výherci totiž možná budou tři. V říjnu totiž jedu do Paříže a ráda bych vám něco dovezla. Samozřejmě nevím, jak to všechno bude, proto nic neslibuji na jisto.

A teď podmínky...

  • Soutěž je otevřená pro ČR i SR, usoudila jsem, že poštovné mě rozhodně nezabije a taky chci umožnit zapojit se co nejvíce lidem
  • Pokud je vám pod 13 let, dejte vědět rodičům, prosím
  • Soutěž trvá do 20.10., ten den se vracím z Paříže. Vítěze vyhlásím v průběhu následujícího týdne
  • Výherci budou mít 48 hodin na to, aby mi odpověděli na e-mail (pokud víte, že v týdnu po 20. říjnu nebudete u počítače, zmiňte to prosím do komentáře pod článek, abych s tím počítala), pokud se neozve, vyhrazuji si právo vylosovat někoho nového.
No, snad jsem na nic nezapomněla, soutěžit se bude pomocí rafflecopteru, doufám tedy, že bude vše fungovat tak jak má, neboť je to pro mě poprvé. Tak se mějte a hodně štěstí!

!Pozor, rafflecopter nezvládá diakritiku, pište prosím bez ní!





8 komentářů:

  1. Všetko najlepšie k narodeninám! 8)
    ja som bola strašne smutná, keď sa mi skončilo -násťročné obdobie 8D Nebolo odomňa počuť nič iné ako "Som už stará!" 8D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší :) 19 je super věk, hned bych se do něj vrátila, jak to začíná dvojkou, už to nestojí za nic :( Kdybys měla zájem o dárek, i já mám na blogu soutěž :) Budu ráda, když se zúčastníš. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, tak vítej do klubu, 5. 10., tedy dnes :D, také slavím narozky, ale já už 21. Tak Ti přeji všecko nej...a hodně úspěchů v blogování :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji k narozeninám!!! :)

    Do soutěže se zapojím ;)

    Užij si náctiny a taky Paříž! ♥ :)

    Cielin

    OdpovědětVymazat
  5. Jůůů, všechno nejlepší! Pořádně to oslav, 19 ti je jen jednou! =D

    OdpovědětVymazat
  6. Sakryš, změnila jsem si jméno na fb a nedošlo mi, že pak mi asi neuznáš vstup :-P změnila jsem si jen jméno ze Zuzana na Zuzka ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Vše nejlepší! x)) A díky za giveaway. x))

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!