čtvrtek 13. prosince 2012

Takové menší Vánoce

Když jsem čekala na balíček s recenzními výtisky od albatrosmedia, a.s. (resp. na vyžádanou Espressologii a  něco navíc), dostala jsem nápad. Původně mě napadlo i video, jenže to bych něco musela říct a tak z toho sešlo (kromě toho, že nerada mluvím na takové věci, jako jsou kamera, taky parádně chraptím). Výsledkem tedy bude fotoreportáž z průběhu rozbalování a představení jednotlivých knížek.


Chvíle napětí přišla už při pohledu na obrovský balíček. Zejména vzhledem k faktu, že jsem požádala o jednu knížku.
Poznámka pod čarou: Ne, není to vychloubání. Pořád ještě nevím, čím jsem si to zasloužila, ale velký dík!



Pod papírovým přebalem byla krabice, tentokrát zalepená. Vzhledem k velikosti lehoučká - mám docela ráda knihy, které jsou lehoučké ať jsou sebevíc tlusté. Pořád jsem ale nevěděla počet knížek, ani jaké to budou... Takže... Chvilka napětí.


Tady začalo být jasné, že... Jsem Espressologii fakt dostala :-D Následují fotky již vytažených knížek...

Kristina Springerová - Espressologie
Knížka, o kterou jsem si zažádala. Chtěla jsem ji, protože mi přišla námětem jako perfektní čtivo na dlouhá temná zimní odpoledne.
Hned poté, co jsem všechny knížky vybalila, jsem se do Espressologie začetla a za cca hodinu bylo po všem!


Viktor Pelevin - Svatá kniha vlkodlaka
Další na řadě byla tahle bichlička. Přes svou tloušťku má ale jen něco přes tři sta stran... Podle anotace se trošičku obávám, aby to nebylo něco, co se snaží být křečovitě vtipné, jako Peklo. Na druhou stranu má o vous lepší procentuální čtenářské hodnocení... No, uvidíme. S ruskými autory moc zkušeností nemám, tak jsem zvědavá, co se z toho vyklube.



Auður Ava Ólafsdóttir - Výhonek osmilisté růže
Tahle maličká roztomilá knížečka čekala jako další v pořadí. Ani autorku ani dílo jsem nějak nezaznamenala, ale se severskými romány mám zatím jen dobré zkušenosti. Těším se na příjemnou náladovku.
Ještě si nejsem jistá, ale asi se do ní pustím hned po dočtení rozečtených knih.


Anna Stothardová - Růžový hotel
Tentokrát mě trošku vyděsil název. Po přečtení anotace jsem své hodnocení trochu přehodnotila a myslím, že to bude příjemné čtivo. Každopádně alespoň obálka se mi dost líbí, i když to lesklé písmo na ní o trochu méně. I tentokrát pro mě naprostá novinka.


Chris Cleave - Včelička
Tentokrát trefa do černého! Po Včeličce jsem pokukovala už koncem října, když brácha donesl ze školy katalog KMČ. Hodně se mi líbí obálka (je prostě úžasná!) a i anotace zní hodně zajímavě. Na tuhle knížku se hodně těším, zatím je v plánu jako druhá.



Kromě Espressologie jsou všechny zbývající knihy z nakladatelství Plus, kterému tímto opět děkuji! Haha, už bych mohla začít s nakladatelským maratonem, knížky od Plusu mají v mé knihovně najednou velikou převahu.

Jinak je to foceno digitální zrcadlovkou Canon EOS 450D, za umělého osvětlení, evidentní únavy a zdravotní indispozice 'fotografa' (tedy mě) a s evidentní nechutí fotit takové blbiny na zrdcadlovku (jiný foťák bohužel nemám), čemuž odpovídá kvalita. Foceno to bylo narychlo, byla jsem dost unavená z akademie (ještě mě čekalo odpolední a večerní představení) a doma jsem měla asi tak dvě hodinky času.


Jo a proč teď přidávám převážně recenze na knížky, které jsem dostala na recenzi? Kromě RC teď totiž čtu hlavně knihy z maturitního kánonu a přijímačkovou četbu, na což se mi recenze psát nechce. Časem se to asi zase zlomí, ale teď to trochu naháním :-D Tak se těšte na recenze a já se těším na čtení! 



3 komentáře:

  1. Ani jednu knihu co ti došla jsem nečetla, dřív jsem byla velký knihomol, a teď to zažíná být bídné a to ne proto, že bych nechtěla číst, ale času je málo.
    Doufám, že jsem dáš recenzi na včeličku, protože po té jsem taky pokukovala:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to dám každopádně, už jen proto, že to je recenzní výtisk :-) Snad to bude brzy :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda páni taková sbírka, to je super, požádáš o jednu a dostaneš jich toliko, jo? :D Jinak vypadají zajímavě všechny a hezky nafoceno :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!