neděle 3. února 2013

Jak to bylo - Leden 2013


První měsíc tohoto roku jsem překonala sama sebe. Ani ne tak v počtu knih, které mi přibyly do knihovny, jako spíš v počtu knih, které jsem přečetla. Lednovou krasojízdu mi ovšem trochu pokazil finiš, který se nesl ve znamení jakési lehké virózy. Touhle dobou jsem měla mít na kontě o dvě dočtené knihy více, nicméně místo čtení a dělání výpisků z odborné knížky na přijímačky jsem prostě měla chuť jen sledovat Black Books, smrkat a cítit se hrozně.

Nové knihy
Takže. V lednu jsem si nenapsala o žádné RC, nic jsem nedostala (ani za vysvědčení) a ani jsem nic nevyhrála. Za to jsem si dvě knihy koupila. Bylo to samozřejmě ohromně výhodné, do jiných obchodů ani nejdu, žejo.

Kill me, Kiss me aka K2, první díl, jsem si koupila v Levných knihách na Palmovce, když jsme zabíjeli čas před divadlem. Za devět korun jsem se rozhodla zkusit mangu (v tomto případě spíš manwhu), nicméně co je mi to platné, když další díly neseženu. Že jo!
Ehm a jo, fotka stojí za prd, protože jsem ty knížky chtěla vyfotit v knihovně, povytažené. Jenže K2 má své místo v nejvyšší poličce a navíc úplně na kraji, tak se operace úplně nezdařila.




Animal Farm jsem si koupila od Vendey za nějakých 120 Kč. Je nádherně vydaná, maličká, tenoučká a prostě skvělá.
Přišla pár dní potom co jsem si koupila K2, takže jsem po zbytek měsíce neměla moc z čeho se radovat, co se knížek týče.



Přečetla jsem
Byť moje statistiky na GR tvrdí, že "jen" 10 knih, můj seznam (co si píšu ve wordu) čítá knížek 13. Některé věci totiž byly na GR nedohledatelné, navíc do toho počítám i dívčí románky čtené na záchodě po stopětašedesáté. Nebyly to knihy nijak obsáhlé, ale přesto jsem ráda, že jich bylo překvapivě tolik.

Takže... Uvidíme, co přinese únor a já slibuju, že tohle bude příště zajímavější!

9 komentářů:

  1. To vydání Animal farmy je vážně pěkné :) A dívčí románky po stopětašedesáté :D To znám :D Ale jinak tolik knih? Já jich přečetla 5 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ale jsou to 3 divadelní hry, jedna sbírka poezie, knížečka o 76 stranách, jedno K2 (tedy manwha), Animal Farm o nějakých 90 stranách... Takže to není tolik :D

      Vymazat
    2. Každá kniha se počítá, ne? :D

      Vymazat
  2. Ty "nedohledatelné věci" ti můžu na Goodreads přidat, když mi dáš potřebné informace :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ok, když budu potřebovat, vím na koho se obrátit :)

      Vymazat
  3. Milá Fée, v Levných knihách je ráj, dají se tam ukořistit skvělé úlovky. Ovšem co mě úplně dostalo, je tvoje tenoučké vydání Animal Farm - senzace.
    Měj se krásně, čtenářko ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vážně krásné :) V Levných knihách je prý velká úroda levné klasiky, asi tam budu muset zajít na tah :)
      Děkuji, Vivi, taky se měj krásně :)

      Vymazat
  4. Animal Farm je krásná :) Ta obálka a to, jak je tenoulinká - úžasné!^^
    Jak těžkou to má angličtinu? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala v recenzi, podle mého názoru je to lehoučká angličtina :)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!