neděle 3. března 2013

Jak to bylo - Únor 2013


Druhý měsíc roku '13 byl krizový. Nejprv jsem měla plno energie, pak jsem ale odjela na hory, s Hostinou pro vrány. Nastalo mi trochu nečtecí období - nechtělo se mi číst, nebavilo mě to. Čekala jsem na recenzáky, aby to překonaly, nakonec jsem to zvládla i bez nich. Taky jsem se začla aspoň trochu učit, ale pro další dny, týdny a měsíce musím ještě přidat.

Nové knihy
V únoru jsem si napsala o dvě RC. Bohužel mi asi nejsou souzeny, jelikož se to celé nějak zamotalo, dorazí snad v týdnu. Ale úplně bez knih jsem nezůstala. Ve výprodeji bux.cz jsem si vybrala 4 kousky po 29 korunách.


Nadílka byla přímo Marquézovská. Podzim patriarchy, Dobrodružství Miguela Littína v Chile, Pohřeb velké matky a Plukovníkovi nemá kdo psát. V balíčku byl i dárek, Království za story. To už ale vlastním od loňské Knihománie, takže knížečka putovala do Plzně, za mou dopisovací kamarádkou. Tyhle knížky si ale šetřím na dobu po maturitě, případně na chvíle krize (jako Plukovníka).

Přečetla jsem
I když to zhruba do půlky února vypadalo bídně (a počítadlo na GR čítá jen čtyři knihy), nakonec jsem to číslo vytáhla na osm kousků. A nevypadá to určitě zdaleka tak špatně, vezmu-li v potaz, že jsem jen 2 000 stran strávila u Hostiny pro vrány a Tance s draky.
Zbytek je zanedbatelný, tři dívčí románky na posezení, divadelní hra, Plukovník (který nemá ani 100 stran) a dočítaný recenzák.

No, uvidíme, jak bude v březnu. Čeká mě maturitní ples a zkoušky FCE, pak by se teoreticky mělo trochu uvolnit. Na druhou stranu ale začne přituhovat kolem maturity a přijímaček. V pravdě bych ale měla číst mnohem víc, abych krom povinné četby stihla i něco oddechovějšího. A snad konečně dočtu Komenského!

5 komentářů:

  1. Hlavně se uvolni a neměj z té maturity a přijímaček takový vítr. Určitě to zvládneš, toho se nebojím! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám vítr spíš z toho, že se nestihnu připravit :D Ze samotné maturity vítr ani nemám, zatím :D

      Vymazat
  2. Tak hodně štěstí při maturitě i přijímačkách :) Je hezkéé, jak to každý vždycky prožívá a pak zjistí, že vlastně oproti vysoké o nic nešlo, ale každý si tím musí projít sám :) A hodně štěstí při FCE! A užij si maturitní ples, to člověk zažije fakt jen jednou za život :) A náhodou jsi toho stihla asi tak desetkrát víc než já, taky byl únor krizový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Na můj vkus to prožívám málo, ale pořád čekám, že to pravé vyšilování přijde o svaťáku :D Na maturák se těším, ale nevím jestli ne víc na to, že se přestanem hádat!

      Vymazat
    2. No já o svaťáku hrála hry, protože už jsem toho měla plné zuby :D A my jsme se taky hádali, to mi to celé vždycky zkazilo, naštěstí pak ten ples byl super :)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!