pondělí 1. dubna 2013

Jak to bylo - Březen 2013


Měsíc se s měsícem sešel a tudíž je zase čas se ohlédnout zpět na můj březen. Březen je měsíc knihy, ale já jsem to popravdě asi ani moc nebrala. Zprvu vypadal březen dost bídně, ale měla jsem silný finiš. Konec měsíce byl totiž ve znamení velikonočních prázdnin a... Ano, nechci se vidět o svaťáku, když jsem se flákala už teď. Tak jak to tedy bylo?

Nové knihy
Hned z kraje března mi přišly recenzní výtisky, o které jsem si napsala už v únoru. Vinou zmatků a mé paranoii mi ale přišly rovnou dvakrát. Jsou od nakladatelství CooBoo a jsou to Marcelo ve skutečném světě s BZRK.

Kromě recenzních výtisků jsem si taky jednu knížku koupila. Bylo to výhodné, bylo to od Vendey z bazaru, takže mě vyšla jen na nějakých 140 Kč. A byla to The Ghost and the Goth. V nejbližších měsících si plánuji pořídit další dva díly.

Přečtené knihy
Díky silnému finiši se počet mnou přečtených knih za březen vyšplhal na 13. Konečně jsem pokořila Komenského Labyrint světa a Ráj srdce. Další výzvou bylo Padesát odstínů šedi, kterou jsem sice přečetla rychle, ale jsem hluboce otřesena ze stylu a celkové hlouposti té knihy. Prozatím nejhorší kniha, kterou jsem v poslední době četla. Dále jsou v mém seznamu 4 knížky k maturitě, které jsem četla opětovně a "jen" 3 divadelní hry. Pro duben mě čeká asi zatím největší výzva - Dějiny divadla, které mají asi 900 stran.

A jak to bylo na blogu?
Za zmínku určitě stojí, že se počet pravidelných čtenářů vyšplhal tady na 108 a na facebooku na 91. Jistě je za to odpovědná především soutěž (jejíž vyhodnocení bude zítra) a také moje pravidelná aktivita v posledních dní. Ta se asi nijak neudrží, na denní články mít čas nebudu, ale budu ráda, když mi zůstanete věrní. Díky!

P.S. V dubnu se můžete těšit na další soutěž!

5 komentářů:

  1. za toho komenského tě obdivnji, já zkoušela kouusek, ale není to nic pro mě..
    marcelo je skvělá knížka na BZRK s chystám.. =)
    jinak padesát odstínu šedi je fakt hrůza, taky jsem z toho zděšená, jak to někdo může vůbec vydat a udělat z toho hit.. nechápu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, z Padesáti odstínů mám podobné pocity. Znechucení :D
      O BZRK bude další soutěž ;)

      Vymazat
  2. Já chci taky domů Marcela a BZRK! :D Soutěž? Supeer! :)

    OdpovědětVymazat
  3. jednoznačně se na soutěž těším! :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!