úterý 2. dubna 2013

Soutěž bez důvodu - vyhlášení

Tak a je tu chvíle, na kterou možná někteří z vás netrpělivě čekali. Ano, přiznávám, snažila jsem se splnit svůj slib a při losování jsem usilovně myslela na Annie. Ale bohužel (a naštěstí pro dotyčnou) random.org vybral jiné číslo a s ním i jinou osobu.

Pojďme to ale ještě chvíli protáhnout. Zatímco odpovědi na otázku "Jakou máš rád/a hudbu" se různily dle vkusu dotyčného, knihy na pustý ostrov by se daly rozdělit do několika kategorií. Často se objevovaly Hunger Games, protože prý by dystopie pomohla přežít. Ještě častěji se objevoval Hostitel - prý je úžasný a navíc tlustý. Taky jste si vybírali knížky, které jsou pro vás výzvou, knížky tlusté, publikace o přežití a nebo oblíbené knížky. Mezi odpověďmi hraje rozhodně prim Emily.L a její: "Učebnici matematiky, protože ta by mě zabavila do konce života :D".

Já bych si asi s sebou vzala Mistra a Markétku, přijde mi, že je to kniha dostatečně složitá na to, aby mě zabavila nadlouho.

Ale přejděme už k vyhlášení. Tramtadááá
Vítězkou a novou majitelkou Marcela ve skutečném světě se stává dívka s číslem 39

*Suši*


Blahopřeji a e-mail odešlu ještě během dneška! Na další soutěž se můžete těšit někdy kolem druhé půlky dubna :)

8 komentářů:

  1. :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale samozřejmě gratuluji Suši!! :D

      Vymazat
    2. Nesmutni, příště ti to vyjde :P
      Ale samozřejmě děkuju!! :D

      Vymazat
  2. Gratulujem 8)
    EmilyL. - to by som radšej spáchala sebevraždu na tom ostrove, než do konca života počítať matiku 8D
    U mňa vyhral Harry Potter 4 8_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je druhá "výhoda" učebnice matematiky - dodala by mi odvahu! :D

      Vymazat
  3. Žjůůůů, to je supr! =)))
    Děkuju moc, na Marcela čekám už strašně dlouho, nikdy jsem se k němu v knihkupectví nedokopala! =P

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc ráda, že moje odpověď pobavila :D A výherkyni gratuluju :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!