neděle 21. dubna 2013

Soutěž o BZRK

Dneska je 21.4. a je to tedy zhruba rok od chvíle, kdy jsem začala psát na Listárnu. Nechci tohle brát jako nějakou soutěž na oslavu prvních narozenin blogu, to vůbec ne. Už proto, že přesné datum vzniku Listárny skutečně nevím, do deníčku jsem si ho vážně nezapsala, haha. Bilancovat nebudu, ale dnešní den mi přišel jako příhodný pro odstartování další soutěže, kterou jsem vám slíbila.


Tentokrát soutěžíme o velký lednový hit, BZRK. Podle mě je to moc fajn knížka, tak snad někomu udělá radost. Ten přebytečný výtisk se mi doma válí už víc než měsíc, tudíž je na čase, aby si našel nový domov.

Tentokrát to ale nebudete mít jen tak zadarmo! Váš úkol bude poměrně jednoduchý. Do komentáře vyplníte následující věci:
  • jméno/přezdívku
  • e-mailovou adresu
  • název knihy, která je pro vás srdeční záležitostí (pokud možno i se jménem autora, ráda se inspiruju)
  • proč je právě tahle kniha vaše srdeční záležitost
  • odkaz na fotku právě s tou knihou, něco ve stylu Knižních chvilek
Nemusíte mě sledovat přes GFC, ani lajkovat na Facebooku (i když je to samozřejmě milé a ráda bych na FB konečně překonala magickou stovkovou hranici). Nemusíte soutěž ani nikde sdílet, pokud nechcete. Každý správně vyplněný komentář se rovná jednomu vstupu, budete mít tak všichni stejné šance.
Soutěž končí 11.5.

Knihu BZRK věnovalo do soutěže nakladatelství CooBoo!

Hodně štěstí!


27 komentářů:

  1. Veronika Krátká
    v.kratka92@gmail.com

    Když se řekne srdeční záležitost ve spojení s knihou, na mysli mi okamžitě vyvstane Marcelo ve skutečném světě od Francisca X. Storka. A je to proto, že mě tahle kniha navnadila k přečtení Bible, ačkoli naše rodina nikdy nebyla věřící; přiměla mě změnit pohled na spoustu věcí v mém životě a opravdu mnohé mi při čtení dala. V neposlední řade také proto, že jsem si zamilovala samotného Marcela a jeho stvořitele - autora knihy - hrozně moc obdivuji... :-)

    http://knizni-pratelstvi.blogspot.cz/2013/04/knizni-chvilky.html

    OdpovědětVymazat
  2. • Táňa
    • tanamouckova@seznam.cz
    • Zavržený - Becca Fitzpatrick
    • Je to jedna z knih, u kterých jsem začínala, když jsem si založila blog a ihned jsem se do ní zamilovala. Někdo sérii odsuzuje, ale pro mě to bude vždy úžasná série, která má u mě v srdci vyhrazené místečko :)
    • http://miluju-knihy.blogspot.cz/2013/04/knizni-chvilky-9.html

    OdpovědětVymazat
  3. Vendula Šimotová
    kosmikline@seznam.cz

    Mojí srdcovkou je bezkonkurenčně knížka ,,To" z dílny Stephena Kinga. Byla to první knížka, kterou sem od něj četla a narosto sem se do toho příběhu zamilovala - i když je pravda dosti děsivý. Ta knížka je fantastická. Napínavá až do konce, v žádném okamžiku sem se u ní nenudila - a to má přes 1000 stránek a hlavní hrdinové mi hrozně moc přirostli k srdci. Kdyby u nás hořelo, tak tahle knžka bude první, kkterou budu zachraňovat. :D

    http://kosmikline.blog.cz/1304/to (fotka knížky u mě v knihovničce je úplně na konci článku :D)

    OdpovědětVymazat
  4. JuliaR
    julka.susanne@seznam.cz

    Dá se sem počítat například Harry Potter, ale když se nad tím tak zamyslím, tak je to kniha z dětsví. Sice úžasná a magická, ale vybrala jsem si jinou. Hunger games by se sem dali také počítat, ale tato série mi přijde jako cizí. Sice mě hodně moc bavila a dala bych ji více než 100% dobrého hodnocení, ale jednoduše je to tak.

    Takže jsem se rozhodla pro knížku Hostitel. Ono to ani není nějak skvělá kniha, která osloví každého, nebo většinu, ale u mě si vysloužila své místo. Pořád o ní přemýšlím. Moc se mi líbilo, jak Meyerová (ano, napsala ho Stephenie) načrtla vlastností lidí a celkově podstatu toho, jaký člověk je. Ukázala mi, že nejkrásnější část knihy je ta, kde je láska, ať už jakákoli. Ona jednoduše umí psát o rodinné lásce a o tom, jaké pouto mezi námi vytváří. :)

    Moc děkuji za soutěž! Vždy když má někdy na blogu nějaký článek s knihou BZRK, tak mu tam komentuji, že si ji přečtu asi za sto let, než ke mně doputuje. Tak třeba to bude dřív. :D :)

    http://tajemnaknihovna.blogspot.cz/2013/04/zasoutezte-si-o-knihu-bzrk.html

    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hanča
    hanca.pos@seznam.cz

    Mojí srdcovkou je Eragon! :) Proč? Protože mě hrozně okouzlil příběh knihy, a když jsem knihu četla, nemohla jsem se od ní odtrhnout. Eragon..awww.. ♥

    http://knizniblog.blogspot.cz/2013/04/knizni-chvilky-1.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och ano, Eragon. To je též kniha, která mě chytla za srdce. Miluju Eragona i Christophera Paoliniho. Bože, víc takových knih a autorů...

      Vymazat
  6. Maťa
    strakovmaa@gmail.com
    Milujem strašne veľa kníh, ale medzi moje najväčšie srdcovky patrí Anna. Je to úžasný príbeh s dokonalou obálkou ;)
    nejaké fotky sú vopchané v recenzi :) http://books-mylife.blogspot.sk/2013/03/anna-krvi-odena-kendare-blake.html

    OdpovědětVymazat
  7. Catty
    hopefuldream29@gmail.com
    Zlodejka kníh (Markus Zusak). A prečo je to moja srdcová záležitosť? Lebo je to krásne napísané, metaforické, originálne a pre mňa je táto kniha tá osudová, tá, ku ktorej prirovnávam všetky ostatné, tá, ktorú už nikdy žiadna neprekoná a som rada, že som ju objavila v tak mladom veku :)

    Fotku nájdeš jedine tak v tomto článku o mojej knihovničke http://books-parts-of-my-life.blogspot.sk/2013/01/kuzelna-knihovnicka-2.html (tretia fotka zdola) :)

    OdpovědětVymazat
  8. • Nika
    • xnickky@gmail.com
    • Chvíle před koncem
    • Chtěla jsem napsat úplně jinou knihu,ale pak jsem si vzpomněla na Chvíli před koncem. Kniha mě nejdříve vůbec nebavila (asi první dvě kapitoly), ale potom mi začalo docházet o čem kniha ve skutečnosti je - o pravých hodnotách života, jako je rodina,přátelé,... Rozhodně stojí za přečtení.
    • najdeš ji jako poslední fotografii v knižních chvilkách ( se zvířecím "čtenářem" :D) -> http://nika-books.blogspot.cz/2013/04/knizni-chvilky.html

    OdpovědětVymazat
  9. * Erný
    * andy.pavlicek@seznam.cz
    * Before I Die - Jenny Downham (u nás Ještě než umřu)
    * Tuhle knížku teď omývám úplně všude, táhnu ji za sebou jako železnou kouli. A jelikož je o utrpení holky, co má rakovinu, tak je mi mnohem blíž než jakákoliv jiná kniha. Můj děda je také nemocný a já jsem mohla díky tomuto příběhu cítit, jaké to asi pro něj musí být. Doják, doják, doják. Nevím, co víc napsat, snad jen to, že je to doják. :D
    * Fotku mám u nějakých knižních chvilek, ale tady na ni máš přímý odkaz. http://4.bp.blogspot.com/-1xI0Yu8Eo94/UWG7s-isflI/AAAAAAAAApU/NmRb7Hj97pQ/s1600/SDC12030.JPG Člověk si u ní musel nějak osladit život :))

    OdpovědětVymazat
  10. • Else Michelle
    • Mi.Mlc@seznam.cz
    • Křídla od Aprilynne Pike
    • Ani nevím, proč jsem si ji tak zamilovala. Prostě mi přirostla k srdci. Po přečtení jsem cítila takový zvláštní pocit. Když ji držím, tak jsem šťastná. A netěším se, až ji odevzdám do knihovny :/. Musím si ji koupit! :D
    • http://else-michelle.blog.cz/1304/knizni-chvilky-0-1

    OdpovědětVymazat
  11. * Veronika Drahotová
    * drverca@seznam.cz
    * Tygrovo prokletí(Colleen Houck)
    * Tuto knížku jsem si zamilovala z několika důvodů: 1)Ten příběh je bomba odehrává se v Indii (a v Americe). 2)Je tam romantika, dobrodružství, napětí a někdy se i zasměji. 3)Přiměla mě ke čtení víc než jsem četla. Web zatím nemám tak aspoň obrázek na fb:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=143725079142977&set=a.125740590941426.1073741829.100005164573924&type=3&theater

    OdpovědětVymazat
  12. Jana Špuláková/ Janika
    jana.spul@seznam.cz
    Zelená jako smaragd od Kreistin Geir, od prvního dílu mně tahle série chytla, ty věčné tajemství a nejasnosti se uzavírají tímhle dílem proto se mi líbí nejvíc, ale zase je mi líto že ta série skončila :(
    http://nd06.jxs.cz/248/365/1b9b0881b8_92680378_o2.jpg
    To je můj čtecí "koutek" ve předu samosebou s Zelenou

    OdpovědětVymazat
  13. E_V_E
    di_va22@azet.sk
    Výnimočná: Kristen Cashore
    Jedna z mojich najobľúbenejších kníh. Keď som dočítala HP7, dostala som nejaké peniažky na narodky, tak som sa rozhodla kúpiť si knižku no a v kníhkupectve mi táto nádhera hneď padla do oka. Prečítala som si anotáciu, obdivovala obálku a až doma som zistila, že som kúpila české vydanie 8D Kniha sa mi veľmi páčila a rozhodne ju odporúčam, mám ju doma už asi 5 rokov a dokonca mi tak prirástla k srdcu, že nemienim svoju českú verziu vymeniť za slovenskú 8D
    Fotku ti posielam na FB v správe, Knižné chvilky totiž nevediem.

    OdpovědětVymazat
  14. laurdes, katerina.kilianova@gmail.com
    ten, kdo stojí v koutě

    .. já nevím proč.. mohla jsem napsat cokoliv, vždyť víš, že mám čuch na kvalitní fantasy - Hra, HP, Tetovaný, Jméno větru, Pán prstenů.. miluju Rudou jako rubín, mám jí dokonce i s podpisem..mohla jsem se blejsknout s ní.. ale je po půlnoci, sví tí mi tu maličkatá lampička, poslouchám Where did you sleep last night od Nirvany a nedokážu se přinutit k tomu, abych vytáhla z knihovny něco jinýho.. pamatuješ, jak jsem ti říkala, že na každou knížku musí být ten správný čas? .. tak teď je správný čas na Charlieho.. a vlastně, skoro vždycky je čas na Charlieho.. dá se u něj plakat a dá se u něj smát.. a v kombinaci s tím geniálním filmem s Hermi a Persoušem v hlavních rolích mi prostě tenhle příběh přirostl k srdíčku.. nedá se nic dělat, Rowlo, Martine, Tolkiene.. byly jste v jednu ráno převálcováni dojákem.. stydím se za sebe! :)

    http://laurdes.cz/wp-content/uploads/charlie.jpg

    OdpovědětVymazat
  15. Doris, kratochvilovanela@gmail.com
    Moje asi úplně nejoblíbenější knížka je Šest dědiců a její druhý díl Poslední přísaha od Pierra Grimberta. Poprvé jsem je četla ve svých 13ti letech a strašně jsem se do obou zamilovala. :-) Příběh mě velmi oslovil a nepodobá se ničemu, co jsem kdy přečetla. Vše je neskutečně propracované a promyšlené a knížky jsou úžasně čtivé a napínavé. Od svého prvního přečtení jsem je četla ještě nejméně desetkrát. Jediné, co mě dohání k šílenství je, že další díl prostě není k sehnání a ani v knihovně ho nemají. V podstatě je to pro stejné jako pro Hazel v knížce Hvězdy nám nepřály(která je mimochodem taky skvělá), když chtěla vědět, co se stane s postavami v Císařském neduhu. Doufám, že mně se to někdy splní a nastane den, kdy další díl uvidím ležet na poličce v nějakém knihkupectví. :-)
    http://www.fantasya.cz/zbozi/sest-dedicu
    http://www.fantasya.cz/zbozi/zbytecna-prisaha

    OdpovědětVymazat
  16. Petr
    schefik@gmail.com

    John Green - Hvězdy nám nepřály
    z posledních knih co jsem přečetl mne nejvíce zasáhla právě tahle ta kniha. Je to tak odlišné a jiné. Tragický příběh pojatý s takovým nadhledem a humorem, že musí každého zasáhnout u srdce. :)

    http://2.bp.blogspot.com/-1kJ36i1Mddg/UXfLdr92QKI/AAAAAAAAChI/tC2kYnLyUJ0/s1600/PicShells.jpg
    http://pcapek.blogspot.cz/2013/04/john-green-hvezdy-nam-nepraly.html

    OdpovědětVymazat
  17. Bela
    isabela-janotova@seznam.cz
    Nejsem sériový vrah - Dan Wells
    Proč je to moje nej? Je to úžasná kniha, napínavá, i když už je od začátku jasné, kdo je vrah, stejně se musí dočíst. Příběh vás prostě strhne.
    http://www.bbart.cz/images/kniha/obrtisk_2594.jpg

    OdpovědětVymazat
  18. Ells
    skodovavera@seznam.cz
    Zatmění - Stephenie Meyer
    Proč? Protože díky ní jsem začala číst. Tedy vlastní díky Stmívání, ale Zatmění se mi ze všech dílů líbilo nejvíc. Asi protože tam bylo "nejvíc akce" a Bella se konečně musela rozhodnout, koho si vezme. Zbožňuju tuhle sérii a je mi jedno, kdo co o ní říká. Pro mě je ta nej a tak to i zůstane. :)
    http://ells.cz/wp-content/gallery/tematicke-clanky/dsc04444.jpg

    OdpovědětVymazat
  19. - Wer.
    - veronika.kubecova@seznam.cz
    - Vampýrská akademie (Richelle Mead)
    - Doufám, že ti nebude vadit, že jsem si vybrala rovnou celou sérii (kdybych si přece jen měla vybrat jen jednu knihu, tak to bude poslední díl). A proč? Protože díky těmto knihám jsem začala pořádně číst. I předtím jsem četla, ale jiný žánr a třeba jen jednu knihu za měsíc... Zamilovala jsem se do VA hned od prvních stran. Nedám na ni dopustit, je to moje nejoblíbenější série. Btw, četla jsem ji už asi 5x a po celou dobu mě vždy bavila. :)
    - http://4.bp.blogspot.com/-IHIEjSCy4V8/T8osKWFdh5I/AAAAAAAAACY/DbFzBlUiVZk/s1600/DSCN3125.JPG

    OdpovědětVymazat
  20. 1) Suši
    2) nataliesimova@seznam.cz

    3) Zamilovala jsem si Piráty z Karibiku: Běžci po vlnách od Kai Meyer (nemá nic příbuznýho se Stephanie, to se neboj =D). Ne, že by to byla přímo moje nejoblíbenější knížka a knižní série, ale díky ní jsem zjistila, že všechna témata, která bych normálně nečetla (piráti, rytíři, draci, mimozemšťani...) nemusí být zas tak špatné a mohla bych zkusit jim dát i šanci.
    Piráti z Karibiku jsou úžasnou trilogií plnou akce a napětí a originálního námětu, vůbec se nemusíš bát, že je to podobný filmu, to ani náhodou, dokonce se tam ani nikdo nejmenuje Jack! =D Dneska už se dají těžko sehnat, ale tak v knihovně by snad jeden výtisk mohl být. Já mam to štěstí, že jsem našla na aukru první díl asi za stovku, což je supr.
    Piráty fakt doporučuju, knížka mi přirostla k srdci, a to piráty strašně nesnášim, rozhodně to stojí za přečtení. Pak mi napiš, co si o tom myslíš! <3
    PS. proč doporučuju zrovna Piráty? Protože je málokdo zná! =D Když koukám na komentáře nade mnou, tak VA nebo Stmívání už je ohraný, ale Piráti jsou klasika a pokud mám vybrat z mých nejoblíbenějších, pak volím něco neznámýho, aby se o tom dozvěděl i svět! =DD
    A promiň za slohovku... 0=D

    4) http://dreams-aboutbooks.blogspot.cz/2013/05/knizni-chvilky-1.html Možná nemám tak kvalitní fotky jako ostatní (to víš, je to focený mobilem, večer a za svitu lampičky), ale i tak doufám, že se ti to bude líbit. =)

    OdpovědětVymazat
  21. Vendea
    katerina.kopistova@seznam.cz
    Shatter me od Tahereh Mafi
    Proč? Inu... To je poměrně těžké. Tahle kniha v sobě má spojení X-menů a dystopie, což je pro mě naprosto ideální. Také jsou tu naprosto suprové postavy, které se hledají jen velmi těžko. Warner je psychouš, kterej má ale srdce a je na něm hezky vidět, jak je v dětství důležitá výchova. Kniha je správně akční a ukazuje nám svět, který je ovládaný Obnovou. Hlavní hrdinka se musí vyrovnat se svým nelehkým darem. Na to, že je autorka tak mladá, napsala jednoznačně bestseller, tedy alespoň pro mě. Navíc to byla jedna z prnvích anglických knih, jaké jsem četla, takže k ní mám vztah.
    A fotka? Tady jsou knižní chvilky, ve kterých se objevuje: http://vendeadreams.blogspot.cz/2013/01/knizni-chvilky-1.html

    OdpovědětVymazat
  22. ○ Lady.Ge
    ○ Lady.Ge@seznam.cz
    ○ Hvězdy nám nepřály, John Green
    ○ Tvoje soutěžní otázka je podle mě velice záludná :) Nerada určuju knihu, která je něčím víc než ostatní... Vždycky mám potom pocit, že jsem zradila ty ostatní :) Proto taky odpovídám až na poslední chvíli, nemohla jsem se rozhodnout :D Ale budiž, když si mám vybrat jednu, bude to Hvězdy nám nepřály. Není moje nejoblíbenější knížka, mezi ně bych je asi nezařadila, ale srdeční záležitost to určitě je :) Je to něco naprosto jiného, než čtu obvykle, ale je to naprosto dokonalá knížka. Je to jediná knížka, která ve mně vyvolala tak moc silné pocity. Brečela jsem u ní aspoň hodinu, ale vůbec mi to nevadí, protože tahle knížka mi toho hrozně dala :) Jsem hrozně ráda, že jsem si ji přečetla, protože je to něco úžasného, nadpozemského :) Určitě je knihou mého srdce, i když jen jednou z několika :)
    ○ Co se týče fotky, vůbec nevím, jak by měla vypadat :( Absolutně jsem to nepochopila. :(( Tak snad bude stačit tohle :)
    http://files.knizni-blazni.webnode.cz/200000016-18a111999b/SAM_1337.JPG

    OdpovědětVymazat
  23. Zuzzi
    my-kingdom-of-books@seznam.cz
    Železná dcera
    Já si naprosto zamilovala celou tuto sérii, takže jakmile vyšel druhý díl, hned se pro mě na to-read listu posunul na první místo. Podle mě má tahle série takový magický podtext, něco kouzelného, co se mi moc líbí. Žádná kniha, kterou jsem četla neměla takhle jedinečnou atmosféru a jedinečný děj.
    http://my-kingdom-of-books.blogspot.cz/2012/12/knizni-chvilky-2.html

    OdpovědětVymazat
  24. Bastera
    bastera@seznam.cz

    Klid je sila-Zdena Fantlova
    Protoze jsem ji precetla jednim dechem, vzdycky kdyz si rikam jak to mam tezke, tak si prectu tuhle knihu o odvaze, hrdinstvi a sile behem 2 svetove valky, vzdy mi doda silu vrhnout se do sveta a bojovat :)
    http://instagram.com/p/ZKwnrToLWt/

    Dekuji za soutez! :)

    OdpovědětVymazat
  25. Storycollector
    b.a.s@seznam.cz

    Srdeční záležitostí bych nazvala Stín větru od Carlose Ruize Zafóna. Je to o knihách, spisovatelích, lidských osudech a ten jazyk mě dostal. A skvěle jsem si načasovala čtení té knihy. Opravdu mě ten děj i myšlenky zasáhly.

    http://www.kosmas.cz/knihy/179266/stin-vetru/

    OdpovědětVymazat