středa 1. května 2013

Jak to bylo - Duben 2013


Poslední dobou mi vážně přijde, že čas utíká jako zběsilý. Než jsem se nadála, duben skončil. Skončila mi středoškolská docházka (závěrečný finiš s jednou jedinou dvojkou na vysvědčení) a čeká mě maturita (první písemky již zítra a pozítří). Spoustu času jsem v dubnu strávila u laurdes, kde probíhal Měsíc Písně ledu a ohně. Během dubna jsem si prožila čtecí a tvůrčí krizi, ale v posledních dnech se to zas zvedá a já se na ty ústní maturity snad i stihnu připravit! Takže... Jak to bylo?

Nová kniha
Vzhledem k finišování školy a přípravě na maturitu jsem si nevyžádala žádný recenzní výtisk (ale chystám se to udělat hned v červnu). S nákupy knih jsem se taky držela na uzdě, neboť v květnu bude Svět knihy, na který se moc těším.

Nakonec jsem si díky slevám v Luxoru koupila za 29 Kč knížku Jestli zůstanu. Byla to dobrá volba a dobré rozptýlení. V květnu to vidím tak na dvě knihy, přeci jen na veletrhu nebudu utrácet jako utržená...



Přečtené knihy
Už jsem se zmínila o čtecí krizi. Popadla mě, za devatenáct let života poprvé, nechuť k 'povinné' četbě. Vážně veliká. Takže jsem místo toho četla slaďáky a taky Čarozem. Nakonec se číslo mých přečtených knih vyšplhalo na 10. Z toho jsou 4 romanťárny, 2 k maturitě, jedna Čarozem a 3 dramata na přijímačky. Dějiny divadla jsem stále nedočetla a opět mi začíná hořet termín vrácení.
V květnu tedy musím bezpodmínečně přečíst dalších x dramat, Dějiny divadla, Herecký paradox, Poetiku a Přehled dějin českého divadla. Ach jo... Jsem zvědavá, jak to půjde v kombinaci s otázkami na dějepis a literaturu. Není nad odkládání věcí na poslední chvíli!

A jak bylo na blogu?
Mám velkou radost z toho, že se mi zvedla průměrná návštěvnost a tím pádem jsem opět překonala měsíční rekord. Počet fanoušků na facebooku konečně vyšplhal na 100. Moc jsem toho nenapsala, ale otevřela jsem další soutěž, která stále trvá. Díky vám za všechno!

V květnu se můžete těšit na střípky z veletrhu (a zároveň i bloggerského srazu) a asi na pár příspěvků do 30 Days Challenge. Recenze s největší pravděpodobností nebudou, protože asi nebudu číst knížky vhodné k recenzi.

10 komentářů:

  1. Jestli zůstanu jsem si koupila taky a momentálně to (už dloooouho) čtu.. musím to dočíst :)) jsem zvědavá, jak to dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to koupila na základě tvé zmínky, že je to ve slevě za 29 Kč :D

      Vymazat
  2. Tak to držím palce zítra a pozítří! Máte matematiku? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Matika se sice taky píše, ale tu bych nedělala ani za zlaté prasátko, zítra píšu sloh z AJ ;-)

      Vymazat
    2. Ze slohu v ČJ mám jedničku, DT budu mít na hranici (buď ještě jedna a nebo už dvě), dnešní DT z AJ mi přišel hodně jednoduchý, ale zase si nejsem jistá se slohem (učitelka nám nevysvětlila některé útvary), ale snad dobrý :)

      Vymazat
  3. Jestli zustanu by som si rada prečítala, vyzerá to skvele 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to zkus, můžu jen doporučit :)

      Vymazat
  4. Náhodou tvůj čtecí seznam na květen zní lákavě :-) Mně by se takové knhy moc líbily :) Na svět knihy se také těším, jen se obávám, že na něj úůjdu bez finančních prostředků :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, mně se ty knížky taky celkem líbí :D Ale když si představím, že mám cca 1500 stran přečíst do 20.5., je mi celkem nevolno :D :D
      A na Svět knihy já totiž šetřím dlouhodobě, už jen proto, že jsou tam knížky dost zlevněné, tak se mi to vyplatí :))

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!