čtvrtek 16. května 2013

Soutěž o BZRK - vyhlášení

Měli jste dvacet dní na to, abyste vyfotili knihu svého srdce a abyste mi napsali, proč právě ona je ta pravá.
Jsem ráda, že jste se toho zhostili docela vážně. Nejvíc se mi asi líbily fotky od JulieR a laurdes, hodně si cením taky těch, kteří fotku vyfotili speciálně kvůli soutěži (kromě zmíněných také třeba E_V_E).
Děkuju vám za tipy, je super, že se knihy málo opakovaly, tak se můžu inspirovat. Taky se mi líbilo, že jste si fakt dali záležet a neshrnuli jste důvod do jedné větičky.
Za to bych vám všem chtěla dát nějakou cenu, ale BZRK mám jen jeden a může být tedy jen jeden vítěz.



Ač je to k nevíře, ze tří soutěží se dotyčná osoba objevila na seznamu výherců již podruhé. Asi štěstěna, že? Takže kam poputuje BZRK?

Random.org vybral komentář číslo 19, pod kterým se skrývá:

Wer. gratuluji už podruhé a doufám, že jí BZRK udělá radost. Jdu odeslat výherní e-mail a vy nesmutněte, v hlavě už mám nápady na další soutěže :)
A ještě vítězná fotka:

7 komentářů:

  1. Dobře ty Wer.! :D)) Gratuluju ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, moc děkuji! Výhra mi opravdu udělala radost! Jenom mi nepřišel ten mail.. nevím, čím to je. :( Zkusíš ho prosím poslat ještě jednou? Nebo ho můžeš poslat ještě na tuhle adresu: rose.fashion18@gmail.com Díky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V pohodě, zapomněla jsem ti ho napsat :D Poštu ho teď, kdyby nedorazil, určitě se ozvi ;)

      Vymazat
    2. Aha:) Tak to jo:) Už jsem ti odepsala:-)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!