pondělí 19. srpna 2013

Barvy knih TAG

Tagy hýbou blogosvětem, tralala. Opět jakási umělá výplň blogu, zpestření, možná oživení... Takže... Co já a barvy knih v tagu, který opět vymyslela Simona??



1. ČERVENÁ
Tady jsem neváhala ani chviličku - O dívce, která obeplula Čarozem v lodi vlastní výroby je nejčervenější knížka v mojí knihovně. Moje srdeční záležitost, kterou si vážně můžu číst kdy chci, na špatnou náladu je ideální!

2. ORANŽOVÁ
I tady byla volba jasná, protože Dharmoví tuláci jsou zářivě oranžoví zvenčí a klidně a teple sálají oranžovým světlem i zevnitř. 

3. ŽLUTÁ
A teď vážně - čekal u mě někdo něco jiného než Spodka? Jak by taky mohl, Spodek je prostě můj miláček od první chvíle, kdy ho mám doma. A v nejbližší době se chci pustit do opětovného čtení!


4. ZELENÁ
Zelená je tráva... A taky Piercing od toho méně poetického Murakamiho. Momentálně asi moje nejoblíbenější z česky vydaných knih od něj, vážně mě příjemně překvapila.


5. MODRÁ
Nejmodřejší v mojí knihovně je můj nový Zámek, to je bez pochyb. Taky si ho brzy přečtu znovu, je to trochu srdeční záležitost, to on mi ukázal krásy Kafkova díla.


6. FIALOVÁ
Fialovou September ještě doma nemám, takže tentokrát to padlo na Irises od Francisca. Zepředu jsou sice bílé, ale z boku a zezadu naprosto fialové. Takže tak :)


7. RŮŽOVÁ
Růžová, no, hm... Růžová je prostě Rudá jako rubín. Ač to k názvu nekoresponduje, nic růžovějšího v knihovně nemám. To je smůla, co? Ale Rudou mám ráda, tak jí ráda odpustím i tuhle přeslazenou barvu na obálce.

8. HNĚDÁ
Poslední knížka je... Tramtadadá... Zabte ošklivé. Už je pod přebalem bohužel dost odřená, ale aspoň vím, komu knížky nepůjčovat (strhli igelitový obal a dělali s ní bůhví co!). Opět moje oblíbená.


EDIT: Přidány obálky :-)

7 komentářů:

  1. Super tag :D Možná si ho vypůjčím :)
    Zámek, mluvíš mi z duše. Díla od Kafky mám hrozně ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, no, Kafka je moje srdcovka :)

      Vymazat
  2. Škoda, že si do článku nepridala aj tie obálky knih, lebo niektoré nepoznám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Toho Spodka si rozhodně musím přečíst! :) Momentálně váhám jestli ho nejprve půjčovat, nebo rovnou koupit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spodek <3 Já bych ho rovnou kupovala, ale já si před čtením byla naprosto jistá, že je to knížka přesně pro mě, no :D

      Vymazat
  4. Piercing vypadá zajímavě, už jsem si to dala na seznam věcí k přečtení, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!