pátek 9. srpna 2013

Jak to bylo - Červenec 2013


Červenec jsem prožila jako ve snu - utekl totiž zhruba tak rychle. Prvních čtrnáct dní jsem strávila na táboře a nečetla jsem tedy skoro nic. Potom jsem chvilku pobyla doma a už zase balila, tentokrát k moři, na Rhodos. Mimochodem, jsou jen dvě věci, které na létání opravdu nenávidím - vzlet (bojím se) a přetlaky (mám úzké sluchovody a tudíž mi při každém větším přetlaku a často tedy i při vzletu a přistání děsně zaléhají uši, někdy i bolí, tentokrát jsem cestou tam při přistání přímo brečela, jak to bolelo). Navzdory prachbídnému začátku jsem měla epický čtecí závěr měsíce!

Nové knihy
Navzdory tomu, že jsem skutečně doma v červenci strávila jen něco málo přes týden, se mi podařilo zajistit domov pěti knížkám (třem koupeným a dvěma recenzákům) a dvěma ARC...


V červenci byl mega sraz ve Zlíně, který jsem pochopitelně propásla. Přesto jsem zaúkolovala Kath a spol., aby mi v outletu sehnaly Rudou a Zelenou, zbývající kousky do mé drahokamové trilogie. Rudá mi skutečně byla pořízena, dokonce s podpisem překladatelky Terezy a dodána i s albatrosí záložkou, samolepkou na schránku a dvěma placičkami. Se Zelenou jsem to štěstí neměla, ale nabídla se mi dobrá duše Freckles, sehnala mi dvacetiprocentní zaměstnaneckou slevu a já jsem tudíž porušila ten fakt, že ke mně Zelená nechtěla (babička mi prostě dala peníze a řekla "nečekej na dotisk, kup si ji teď, k narozeninám" - ty mám v říjnu, jen tak na okraj). Mimochodem, recenze na ní bude, hned jak mi ji babička po dočtení vrátí.
Nádhera života je trochu neplánovaná koupě, ale když už nám s bráchou mamka dala poukázky do Kanzelsbergeru, rozhodla jsem se zainvestovat do téhle krásky, která je o životě mého oblíbence Kafky.


Neplánovaně jsem se taky dostala ke knížkám Tohle jsem udělal: a Když se pes směje, které jsem získala na zrecenzování. K nim navíc na papíře vytisknutou Podčarozem, takže se nemůžu utěšovat faktem, že ta mi místo v knihovničce nezabírá, neboť až vyjde, bude moje. V šedých tónech jsem dostala zaslané jako ARC a už jsem i přečetla, je to bomba, fakt!

Přečetla jsem
No vážně! Ještě 15. července byl počet mých přečtených knížek za tento měsíc 1. Ale pak se to nějak stalo... No a na dovolené jsem toho přečetla ažaž... Takže finální číslo je 13. To není vůbec špatné, že? Tři kousky se navíc řadí do pětistovkového projektu od laurdes. Vinou mojí lenosti a vůbec vedru a tak (hlavně, že mám spoustu výmluv!) se ale recenze dočká pramálo z nich.

A na co se můžete těšit?
Díky mé velké červencové absenci mi velmi klesla návštěvnost, ale to nevadí, protože to teď pěkně můžu dohánět. Mám rozepsané dvě recenze, další dvě čekají na napsání. Pořád hodně čtu, takže recenzí zkrátka bude dost.
No a taky jsou teď IN tagy a já jich pár připravuju, možná spíš do zásoby, ale kdo ví...? A možná se i dozvíte, proč jsem masochistka.

Stay tuned, protože na podzim chystám velkou (možná ne TAK velkou, ale velkou jo) soutěž :-)

12 komentářů:

  1. Jupí, těším se na všechno! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těš se hlavně na dopis, jdu do sebe a hodlám odpovědět na všechny nezodpovězené dopisy! :D

      Vymazat
  2. Obdivuju tě, že přečteš tolik věcí za měsíc. :) Já jsem dřív taky přečetla třeba 10 nebo víc knížek do měsíce, ale ta doba už je pryč. :D Nicméně pořád ráda čtu, ale je to prostě jen koníček a čtu, protože mě to baví a ne proto, že toho chci přečíst co nejvíce. :)
    Tak snad sis to na táboře i na Rhodosu užila! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čtu, protože mě to baví a protože mě to baví, čtu ;-) To vysoké číslo je pouze výsledkem toho, kolik do čtení investuju času, ne toho, že si dávám nějaké cíle nebo tak...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No jo, vypadají společně fakt skvěle :-)

      Vymazat
  4. Já chci umět taky tolik číst. Tohle léto mi to vůbec nejde. Divný tlak, nebo já nevím co. Ale je všechno divný. :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem měla teď po návratu z dovolené útlum. Ale už mě to zas baví, asi jsem prostě sahala po špatných knihách :D

      Vymazat
  5. 13 je moc pěkný číslo! :) Já měla červenec celkem čtecí, tedy hlavně na začátku, ale teď času u bývá a jde to se mnou z kopce :D Těším se na recenze i na všechno ostatní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, recenze budou, ale spíš ne na knížky, které jsem četla na dovolené, jsem lenoch líná O:-)
      Ale dneska jsem napsala dva články a dopsala jednu recenzi na zítra, takže to snad pojede! :-)

      Vymazat
  6. Zlatá Betynko, já už se měsíce snažím vzít do ruky propisku a taky ti napsat! :-D Už se moc těším!!! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že jsem se netrefila na správné tlačítko Odpovědět :-D

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!