úterý 24. září 2013

Jak to bylo, jak to je a jak to bude

Když jsem začínala blogovat, byla jsem ve třeťáku a všechno bylo oukej. Měla jsem moře času na čtení, recenzování, psaní... Na všechno.

Pak jsem se najednou, ani nevím jak, zhoupla do maturitního ročníku. Pořád to bylo oukej. Měla jsem čas na čtení, recenzování, psaní. Blog umíral jen dočasně a občasně, nikomu to nevadilo. Maturita byla dávačka, i když jsem před tím několikrát brečela, když jsem si ve stresu přestala věřit, že to zvládnu nejhůř na vyznamenání.

A teď je najednou konec září a mně v úterý začne úplně nový období života. Vejška. Český jazyk a literatura na filosofické fakultě. A tím se dostávám k jádru věci: JÁ ASI NEBUDU MÍT ČAS. A to jakože úplně. Na nic.
Usuzuju zatím ze stáhnutých seznamů povinné/doporučené/atd. literatury. Ve wordu mi dávají 9 stran a to nejsou všechny, některé jsou v sylabech předmětů, které mám zvlášť. Chce se mi brečet, to přece nemůžu zvládnout. Nebo jo? Já to zvládnu, ale asi nebudu mít čas na nic moc jiného. Mám takový dojem, že blog bude dost umírat. Minimálně do prázdnin. I když těžko soudit, takhle dopředu. Ráda bych sem občas přispěla nějakou věcí ze školy, něčím zajímavým. Ráda bych za měsíc přečetla alespoň jednu knížku, která nebude do školy, a napsala na ní recenzi. Ale kdo ví, jak to teda bude?

Tímto jsem vás jen chtěla poprosit o shovívavost.

6 komentářů:

  1. osobne si myslím, že nemusíš nikomu nič vysvetlovať, čitatelia, ktorí tvoj blog majú radi sa sem vráti aj keby si nepridávala články aj rok, tu ide o to aby si sa venovala veciam, ktoré sú pre teba dôležitejšia áno aj blog je dôležitý, ale ked nan nebudeš mať čas svet sa nezrúti počká na teba a ja budem vždy rada ked si od teba prečítam recenziu alebo nejaký článok, nech to bude trvať akokolvek dlho :))) na výške ti držím palce a prajem ti aby sa ti darilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Držím ti všechny palce co mám i co nemám! Vejška bude oproti střední náročnější, ale já pevně věřím, že právě ty to zvládneš levou zadní. Jsi přece Fííííííí, takže to určitě bude ok! :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Budu ti držet palce, ať to všechno zvládáš - a ať máš pořád alespoň trochu času na blog. Čtu ho opravdu ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  4. =)Z vlastní zkušenosti musím říct, že ta výška mi změnila časové možnosti opravdu hodně. Na druhou stranu se toho zas tolik neděs.=) Vypadá to hůř, než jak to pak ve skutečnosti je. Tak se drž a hlavně, ať tě to baví!=)

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím tebe, to zvládneš levou zadní ;)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!