neděle 1. září 2013

Jak to bylo - Srpen 2013


Skoro jsem nestačila mrknout a už je tu září - srpen prostě utekl zatraceně rychle. Přestože jsem během něj skoro nic nepodnikla, užila jsem si ho opravdu naplno. A teď? Teď mě čeká poslední prázdninový měsíc před tím, než se po hlavě vrhnu do nového vysokoškolského života.

Nové knihy
Ještě po půlce měsíce to vypadalo, že se tentokrát vážně krotím, na kontě jsem měla čtyři knížky. A pak se to nějak zvrhlo, no a... 11 knih je konečný součet. Hrůza děs! Od příštího měsíce do konce roku jsem si předsevzala, že si tolik knih nebudu pořizovat, radši budu peníze investovat do dárků k Vánocům :-)

Tentokrát se mi podařilo obsadit všechny standardní 'chvástačkové' kategorie: něco jsem dostala, něco si koupila, něco jsem vyhrála a něco jsem si vyžádala na recenzi.

Pátý a poslední díl Kill me, Kiss me aka K2 jsem dostala od Vendey na Knižní apokalypse, o té bude slovo ještě později. Vendy měla každopádně kusy tohohle dílu dva, tak jsem se jednoho ujala. Koneckonců, prý je nemohla udat. Co na tom, že mám doma jen první díl? Zbývající jsem dočetla u ní, teď jen čekám, až to zase konečně zapomenu, abych se mohla pustit i do pětky.
BTW První díl je jedinej dobrej :D



Tyhle tři kousky jsem vyhrála. Tedy některé už v červnu/červenci, ale dostala jsem se k nim až v srpnu.
To Kill a Mockingbird jsem vyhrála v americké soutěži u Madeleine už v červnu, ale z Ameriky se vrátila až 3.8., takže jsem se k ptáčkovi dostala až teď. Dostala jsem tu nejkrásnější obálku, i když celý ten paperback je takový méně kvalitní, je pěkný na pohled. Ještě jsem nečetla, nebylo kdy. Navíc si nejsem jistá, co budu říkat na angličtinu uvnitř...
Supi mezi mrakodrapy jsou červencovou výhrou od knihkupectví Kanzelsberger a jsou i s podpisem autora. Opět jsem si výhru vyzvedla až v srpnu. A už jsem četla a... No, dojmy si nejlépe přečtěte v recenzi.
Hvězdy nám nepřály jsou cenou za poskládání puzzlíků s neuvěřitelně rozklepanýma rukama. Na pražském knižním srazu (opět o něm bude slovo později) jsem byla jednou ze tří, které soutěžily o tuhle krasavici. A vyhrála jsem, jupí! Spolu s knížkou jsem dostala ještě tričko, ve kterém teď spím, a magnetickou záložku.


Recenzní výtisky jsem původně plánovala tři.
Nejprve mi dorazila Snídaně u Tiffanyho od nakladatelství Odeon, tu jsem taky záhy přečetla a napsala na ni recenzi. Rozhodně trefa do černého.
Minulé pondělí jsem si pak byla pro další dva recenzní výtisky, pro Ponorku od nakladatelství Plus a pro Amy a Roger: Na cestě od nakladatelství CooBoo. Nějak došlo k tomu, že se mi nakonec do ruky dostala i knížka Nick a Norah: Až do ochraptění (opět CooBoo). Tu jedinou jsem z těchto tří již přečetla, recenze bude brzy a snad jen - je to boží!
Jen mě trochu mrzí, že je Ponorka pod přebalem dost poničená, ale nezmůžu nic :-)


Nakonec tu mám knížky, které jsem si koupila.
Navzdory básník zpívá je výtečný úlovek z antikvariátu za 90,- a řekla bych, že jestli je vůbec čtený, tak maximálně jednou (ale spíš to vypadá, že ne). Tuhle knížku jsem chtěla už déle, tak jsem ráda, že se mi do ruky dostala takovým výborným způsobem.
The Perks of Being a Wallflower jsem musela mít v tomhle krásném vydání. Koupila jsem si ho v hradeckém Luxoru na apokalypse s uplatněním 25% slevy od O2.
O dívce, která se propadla pod Čarozem do víru bujaření musela být moje! Vlastně jsem už delší dobu předem nemluvila o ničem jiném. Nakonec jsem si ji nevybrala už v Hradci nýbrž až na pražském sraze, ale to je fuk, hlavně, že je doma! (Je krásnější a voní líp!) Taky O2 sleva, haha.

Přečtené knihy
Ani bych nevěřila, že se to číslo vyšplhá tak vysoko. Ono když se na pěknou část měsíce zaseknete u Laskavých bohyň, které mají skoro 900 stran a téměř nečleněný text... Ne, ještě jsem je nedočetla. Ale snad to bude brzy...
Nakonec je to neuvěřitelných 17 přečtených knih. No, dobře, na dovolené to byla v podstatě knížka až dvě na den (byly krátké), a ty tři díly K2 taky celkem zabraly... V září to asi tak slavné nebude a v říjnu už tuplem ne, to mi začne škola. Ale ráda bych dočetla Laskavé bohyně, haha!

Srazy s knihomoly!
V srpnu jsem se zúčastnila hned dvou srazů s knihomoly.
Ten první byla Knižní apokalypsa, kterou pořádala Vendea. Strávila jsem prodloužený víkend u ní spolu s Kath, Abyss, Lucy, chvilinku Amy a také s Vendeinou spolužačkou. Moc knižní to tedy nebylo, i když jsme byly v kině na Percy Jacksonovi a v Luxoru jsme si každá vybrala jednu knížku. Potom jsme hlavně hrály stolní hry, strašně jsme se smály (všemu), četly si temný horoskop... A tak.
V čtvrtek 29.8. se pak konal velký pražský knižní sraz, dorazilo nás asi tak k devadesátce, takže byla kavárna Lucerna pěkně narvaná. My jsme s holkami měly ještě takový 'předsrázek', na němž jsme koupily knížky a přejedly se v KFC. Sraz se vyvedl, netřeba slov. Byl spojen s předpremiérou filmu Město z kostí, film se mi docela líbil, byl akčnější a zábavnější než kniha, ale obsazení mě moc nenadchlo a spoilery na další dva díly (četla jsem jen jedničku) tuplem ne!

No, jak vidíte, srpen jsem si docela užila. Obávám se, že září už tak zábavné nebude... Ale... Aspoň mám ještě prázdniny, haha!
No nic, mějte se fajn a pokud jdete zítra do školy, tak s úsměvem!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!