neděle 6. října 2013

Jak to bylo - Září 2013


Tak a je tu říjen a už došlo i na mě. Tedy alespoň co se školy týče. Zatím se mi tam líbí, ale taky přestávám mít čas. Od toho se odráží trochu snížená aktivita tady na blogu. Září pro mě nebylo nijak skvělé, hned v úvodu se mi podařilo přijít téměř o všechny své cennosti, včetně čtečky. Mobil už mám nový, doklady zařízené, tak to mám z krku, ale příjemné to nebylo, to mi věřte. Pojďme se ale ještě jednou ohlédnout zpět k září.

Nové knihy
Nebudeme to zdržovat, tady jsou mé nové kousky. Tentokrát pěkně stručně


Koupila jsem si
Synáček/vlčí kůže od Jaroslava Havlíčka, v antiku za dvacku.
Dostala jsem
William Shakespeare: Richard III. Program k divadelnímu představení s přepisem hry. Kupovala mamka, no. Jeden z největších divadelních zážitků vůbec!
Tygrovo prokletí od Freckles k narozeninám :)
Vyhrála jsem
(Ne)obyčejného kluka a Knihu upírů u Schefika a Křižovatky za #VicCasuNaKnihy od Martinusu.
Na recenzi
V jedné osobě Johna Irvinga. Dobrá volba.

Přečtené knihy
Laskavé bohyně jsem pro tentokrát odložila, jejich čas přijde, ale teď ne, teď to nestíhám. Celkem jsem zvládla přečíst 11 knih, což není vůbec špatné. Teď v říjnu je to slabší, čtu různé dílčí texty do školy a řekla bych, že bude hůř... No, uvidíme.

Takže tentokrát to bylo kratší a asi to tak bude i příště. Opravdu teď moc nestíhám, musím si jít přepsat poznámky ze školy a přečíst si texty na úterý. Je to sice náročné, ale zatím mě to fakt baví!

2 komentáře:

  1. To jsem ráda, že tě to baví! To je hlavní, s časem to taky bude snad postupně lepší, než si člověk zvykne si to rozplánovat, to někdy trvá. Já jsem teď ve fázi plánování a vůbec mi to nejde, takže "pro jistotu" nedělám nic :-D
    A co ty věci? :-o Ukradené či ztracené?

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné přírustyk závídím toho (Ne)obyčejného kluka. Doufám, že mi dostane někdy do rukou a budu si ho moci také přečíst.

    Nominovala jsem tě do LIEBSTER AWARD tagu, když se zapojíš, budu ráda.
    Tady odkaz: http://fierush.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!