čtvrtek 5. prosince 2013

Jak to bylo - Listopad 2013


Měsíc se opět s měsícem sešel a máme tu prosinec. To znamená, že už jen 24 čokoládiček z adventního kalendáře (v mém případě 24 dobrých adventních čajíků) a přijde Ježíšek! Taky to ovšem znamená i méně dobré zprávy, například to, že už jen něco přes měsíc a mám tu první zkouškové a konec zimního semestru. Strašně to uteklo!
Listopad se ale povedl! Mám pocit, že se mi docela daří (ťuk ťuk do zubů a na dřevo), jak ve škole tak i v osobním životě a tak. Zároveň ale nestíhám víc, než kdy dřív. Což se odráží na absenci článků a recenzí a také na mém postupně upadajícím čtenářském tempu, ale o tom později. Pojďme se nyní mrknout na to, jak to bylo v listopadu!

Nové knihy
Listopad byl knižně slabší na všech frontách, ale co se týče nových knih, mám z toho spíš radost. Celkem se mi totiž v knihovně nově objevily jen 4 nové kousky.

 Jedinou knížkou, kterou jsem si v listopadu koupila, je anglická bichlička The Art of Fielding od Chada Harbacha. Byla s téměř padesátiprocentní slevou na bookdepo (zdravím Freckles, přes kterou jsem si svou první knihu z bookdepo objednala!) a je to trochu střela na slepo - vím jen, že je to o baseballu. A taky je to vysoko hodnocené na GR (a hlavně se to líbilo pár lidem, na jejichž názor docela dám), tak jsem zvědavá.
1Q84 kniha 3 od Haruki Murakamiho je jednou z knih, které jsem letos očekávala úplně nejvíc. Dostala jsem ji od mamky ke svátku, ale jen tak si ji nepřečtu - zjistila jsem, že mi kniha 1 a 2 tak trochu splývá, takže se nejdřív budu muset pustit do re-readingu a na to teď opravdu nemám čas.
Za zrcadlem od Aliny Bronsky jsem neplánovala. Je to recenzní výtisk a vlastně jsem se do dystopie pustila hlavně proto, že kubulíni potřebovali nějaké názory a do téhle divnoknížky se asi moc lidem nechce. Ale kašlete na to a přečtěte si to, fakt!
A konečně Sundej mi měsíc od Gregory Hughese, opět jedna z nejočekávanějších knížek. Ani ji teď nemám doma, nemohla být na společné fotce, protože je vypůjčená. Je to opravdu báječná věc, očekávání se naplnilo. Taky recenzní výtisk.

Přečtené knihy
Tady si nemá cenu cokoliv namlouvat - konečně mě doběhla škola a taky změny v osobním životě. Jinak si totiž nedokážu vysvětlit, jak můžu mít za listopad na kontě JEN 4 přečtené knihy. Hrůza děs, co víc dodat. V prosinci se to snad, doufejme, zlepší. Každopádně už mám přečtený alespoň jeden kousek.

A jak to bude?
Nevím, vážně nevím. Už teď se ale můžete těšit na recenzi knížky, která mi jakožto ARC přistála nedávno v mailu - není to nic menšího než lednová supernovinka od CooBoo, Překroč svůj stín. Vím, že mnoho z vás ji už četlo v originále, ale já ne, tak jsem pořádně zvědavá.
Zároveň se mi kvapem blíží zkouškové, tak nechci nic slibovat. Ráda bych dodělala nějaké resty a připravila něco málo na leden (který bude asi nejkrizovější), ale slibovat to opravdu nebudu. Takže tak.

4 komentáře:

  1. Skvělé kousky! Obzvláště na Sundej mi měsíc jsi mě už před nějakou dobou naladila a celkem ráda bych si ji teď přečetla :) Jinak listopad byl i u mě měsíc, kdy se mi nesešlo tolik knih, ale hlavně jsem skoro nic nepřečetla, ale snad díky nadcházejícím prázdninám se to zlepší.. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten Měsíc se fakt těším :) A jsem zvědavá, co budeš říkat na Překroč svůj stín. U tebe jeden nikdy neví :D A samozřejmě, čekám na tvůj názor na Art of Fielding, abych věděla, jestli si to mám přečíst. Někdy v dohledné době dvou tří let :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty knížky jsou pěkné, a nezoufej, 4 je pořád dobrý počet, já za listopad neulovila ani jednu :)

    Koukám, že ta vysoká snižuje výkonnost snad každému. Taky mám najednou na všechno nějak výrazně méně času než dřív - nestíhám psát na blog, nestíhám tolik číst, vlastně nestíhám vůbec nic. Alespoň že mě to studium baví :)

    Těším se na recenzi na Za zrcadlem :)

    OdpovědětVymazat
  4. There is shocking news in the sports betting world.

    It has been said that any bettor must watch this,

    Watch this or quit betting on sports...

    Sports Cash System - SPORTS GAMBLING ROBOT

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!