pátek 31. ledna 2014

Supertajná divergentní porada

Bylo nebylo,
přistál mi ve schránce mail. Jak to bylo dál se dozvíte v dokumentu níže. Sepsaly jsme ho společně s Freckles, Kath a Vendeou a řeknu vám - bylo to pěkně náročné, zkoordinovat se, domluvit se... Jsme trochu šílené a dokument podle toho vypadá. Možná jste ho již zahlédli u Kath či Freckles, ale pokud jste se ještě nedostali ke čtení, neváhejte a u jedné z nás to zkuste. Je to sice dlouhé, ale troufám si říct, že vtipné a tak vůbec.


Závěrem bych chtěla, kromě spoluautorek reportu, poděkovat i dalším dvěma účastnicím - Yanny a GiraffeAndy a především Terce, že nás pozvala, celému CooBoo za skvělý servis a vůbec všechno a taky Bontonfilmu. Doufám, že Divergence vážně bude!


A pokud ještě pořád váháte, jestli Divergenci ano nebo ne, odpovím za vás. Ano! A proč? Protože film bude super, i když mám výhrady k Čtyřkovi. Protože lidi z CooBoo a Bontonfilmu si zaslouží, aby byla jejich práce a péče odměněná.
Já do kina půjdu. Pojďte taky!

7 komentářů:

  1. Ty máš ty přírůstky tak hezky barevně sladěné v odstínech oranžové a červené... Dobrou barvu jsme ti daly :D A jestli to není vtipné, tak zas někdy vyjdu do schodů! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát jsem chtěla napsat to samé. Vážně pěkně barevně sladěné! :) A myslím, že "šílené" je jako označení pro nás dosti slabé. Kdokoliv by četl naší konverzaci, by si pomyslel, z jakého jsme to utekly ústavu. :D

      Vymazat
  2. Já jsem knížku zatím nečetla, ale podle recenzí na spoustě blogů vím, že bych měla. Takže ji zkusím. ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. To je mi líto :(
      Co přímý link? http://issuu.com/lucieelenska/docs/skupinka_se__t__l__ch_neohro__en___/1?e=0/6554625

      Vymazat
  4. Dočetla jsem se až na konec a musím říct, že jste měli zábavný večer... Do kina na divergenci se s kamarádkou samozřejmě vypravíme, to se ví!!!

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!