úterý 4. března 2014

Jak to bylo - Únor 2014


Ba jo, je to se mnou marný. Ale nemůžu za to, teda skoro, přísahám! 
Únor byl dost super. Úspěšně jsem dokončila první zkouškové (jen ještě napsat ty interpretace na Čtení děl, hihi), byla jsem na horách, sledovala olympiádu, společensky se družila, malinko se připila červeným vínem, začala letní semestr a dost se ponořila do čtení, neb nestíhám nic. A taky se mi podělal notebook a v závěsu za ním i internet, takže jsem poslední týden byla v dost polních podmínkách. Ale notebooček už mám nový, juch!


Nové knihy

Opět pěkná kupka - celkem 7 kusů. Už nikdy nic nebudu slibovat, přísahám! (a jestli jo, můžete mi dát ťafku přes čumák)

Koupila jsem si:
George R. R. Martin - Střet králů (odměna za zkouškové a hlavně strašák ÚJS na druhý pokus)
Emily Brontëová - Na větrné hůrce (z Kupbooku)
Milan Kundera - Nesmrtelnost (za necelou stovku v Neoluxor outletu, to se smí!)
Tove Janssonová - Kometa (Mumínci jsou moje srdeční záležitost a tihle byli za 69 z výprodeje Albatrosu)
Dostala jsem:
Colleen Hooverová - Bez naděje (více později)
Na recenzi:
Rawi Hage - Karneval (pro Neoluxor)
Haruki Murakami - Spánek (Odeon)

Přečtené knihy
Únor se celkem vyvedl, hlavně ke konci. Jenže pak přišly na řadu společenské akce a zase jsem se zpomalila. Moje předsevzetí na březen je dočíst všechno to, co mám rozečtené a musím to vrátit/zrecenzovat. Ale jinak jsem začala s těmi českými autory a je to dost super. Celkově mám teď míň chuť na YA (odpočinu si spíš u dobré middle grade knížky nebo pohádky), uvidíme, jak se to projeví na blogu.
Celkem jsem tedy přečetla 12 knih. Nakonec to s tou českou a odbornou literaturou nebylo tak žhavé, ale doplnila jsem si znalosti ohledně HG a dala si společně s Kath re-reading Drahokamů :)

Křtili (nebo spíš Křtily) jsme YOLI!
Slyšeli jste o tom už určitě ze všech možných stran, ale reporty nejsou moc moje silná stránka, tak jsem se rozhodla jen pro toto menší okénko. Křest YOLI byl super, Mádla mám ráda, atmosféra příjemná. Dostaly jsme plno parádních dárečků a já jsem navíc (promiň mami, fakt v tom nemám prsty!) vyhrála i další tři knihy z produkce YOLI, tak jsem na ně zvědavá.

(teď si představte upravenou a oříznutou fotku, zatím nemám žádný editor)

Jak to bylo (a jak to bude) na blogu?

Mám teď vážně chuť na blogování, nicméně fakt nedisponuju časem. Ale chystám se vymyslet nějaký super způsob na to, abych si našla čas aspoň na všechny resty (a že je jich požehnaně!). Mám ale radost, že jsem si rozjela své malé Kulturní okénko, snad budou články přibývat. Jak vidíte, v Google keep aplikaci mi straší neuvěřitelný seznam článků, které bych chtěla a měla napsat - jen recenzí je sedm! (Zbytek seznamu se mi nevejde na displej :D) Krom nich bych ráda pohnula i s tematickými články a hlavně bych se ráda chtěla víc zaměřit na (především současnou) českou tvorbu. Zatím se chystají recenze na Hruškadóttir a Hejno bez ptáků, brzy také Grandhotel.
A ještě bych vás na závěr chtěla upozornit na dva blogy, které nejsou úplně knižní, ale částečně ano a já je mám moc ráda.
Vendy je moje kamarádka a "kolegyně" z bohemistiky a má úplně super články (a sama je samosebou taky úplně super, žejo).
Kariol je taky prima bloggerka - trochu si píšeme dopisy a hlavně je její projev na čtrnáct let vážně dobrý.




3 komentáře:

  1. Jů, Bětko. :3 Díky! Jen bych dodala, že vstup ke mně je na vlastní nebezpečí, protože některé jedince mé články celkem iritujou. :D

    Já mám Zvláštní smutek citronového koláče už v naplánovaných, tak pak porovnáme dojmy. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zvláštní smutek jsem už dopsala! :D

      Vymazat
  2. Samé skvělé knihy :-) Na větrné hůrce jsem měla v tomto vydání taky.

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!