úterý 1. dubna 2014

Jak to bylo - Březen 2014


Březen mohu s klidným srdcem označit za zatím nejlepší měsíc tohohle roku. Hodně jsem se socializovala, dařilo se mi, měla jsem pořád dobrou náladu... Březen jsem zahájila na párty s partou kamarádek (ahoj, Dragomiry!) a... Skončila jsem ho včera večer v hospodě s partou kamarádek. Jak příznačné, že? Mezi tím bylo spousta školy, tudění u Platóna, kino s kamarádkou, ples, výstava, večery Magnesie Litery a brigáda snů, která se mi naskytla díky ÚČJTK. Březen byl boží a doufám, že duben bude taky takový, mám spoustu plánů!


Nové knihy

K mé skvělé březnové náladě do jisté míry přispívá i fakt, že jsem se konečně držela na uzdě, co se nových knih týče. Mohlo to být horší, takže pouhé čtyři kusy považuji za úspěch!
Nesmrtelný příběh jsem si vybrala na recenzi od Plusu, třásla jsem se na něj už dlouho.
Dědeček, prvotina Tomáše Zahrádky, byl původně pro babičku, ale po dočtení řekla, že v mé knihovničce mu bude líp (ale líbil se jí moc!). Teď ho mám i s podpisem a věnováním od autora :)
Dopisy Mileně, trochu neočekávaná investice, ale potřebovali jsme je do školy na seminář a v knihovně jsou nesehnatelné, proto jsem byla ráda, když jsem na ně narazila v antikvariátu.
Čarodějův synovec - výprodej na albatrosmedia. Má cenu dodávat víc?

Přečtené knihy
I tady mi přálo. Nabrala jsem neuvěřitelné čtecí tempo, které si ovšem vybralo svou daň při dílčí krizi, kdy mě nedokázalo pořádně oslovit nic, co jsem přečetla. Ale už je to lepší. A taky jsem se hodně pustila do těch českých autorů. Přečetla jsem tedy celkem 12 knih, což je super. Teď jen dočíst resty a konečně se pustit i do seznamu knih ke státnicím. Čím víc to budu odkládat, tím víc se mi to bude kupit, koneckonců'

Jak to bylo na blogu?
Březen byl měsíc knihy a podepsalo se to i na mém blogu, byla jsem výrazně aktivnější než v posledních měsících, z čehož mám velkou radost. Stále mě straší ohromný seznam recenzních restů, ale nějak se s tím poperu. Taky se měsíční návštěvnost vrátila ke dvěma tisícům, vřelé díky!
V dubnu plánuji (kromě těch restů) další článek What the FFUK?!, možná nějaké slovo o blížícím se hradeckém srazu a... Uvidíme, co mě napadne :)

Takže stay tunned!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!