čtvrtek 1. května 2014

Jak to bylo - Duben 2014


Čas letí jako blázen a duben je už za námi. Nechápu, kam se poděl! Ale byl super, vážně se vydařil, jen jsem teď trochu přesocializovaná - párty, Majáles, knižní srazy, kinomaraton Hry o trůny... No jéjej. Ve škole na mě začíná padat zkouškové a já bych asi tedy měla raději začít něco dělat, proto se ještě uvidí, jak to s mou aktivitou bude v květnu. Už teď to klesalo, ale spíše z nedostatku inspirace. 


Nové knihy


 Puf! Těch je, co? Sedm kousků, abych byla přesná. Naprosto přes plán, ale to nevadí.

Koupila jsem si dvě knížky.
Zázemí Jany Šrámkové jsem měla v plánu už od chvíle, kdy jsem dočetla její prvotinu, takže na ně padla volba na hradeckém knižním srazu. Naproti tomu Dějiny světla jsem si kupovat nechtěla, ale bylo to silnější než já, protože ten příběh je prostě nádherný! Navíc bude mít Jan Němec na Světě knihy autogramiádu, takže se hodí mít Dějiny světla doma. Objednala jsem si je v rámci Dne knih bez DPH.

Na recenzi jsem si vyžádala kusy tři - Šíleně smutné povídky jsou první knihou Terezy Boučkové, která se mi dostala do ruky, ale říkala jsem si, že možná nebude špatné začít právě povídkami. Recenze se objeví snad brzy :) Všehoknihu jsem měla v plánu už od prosince, tak na ni padla volba alespoň tentokrát. A Mariáš v Reykjavíku zněl mým uším dobře už jen proto, že patří do české řady nakladatelství Plus.

Poslední dvě knihy jsem získala v zásadě náhodou. Buzíčky jsem si vydražila v knihomolské aukci na hradeckém srazu - už jsem je četla a nepřišli mi za tak úplně hvězdní, ale na druhou stranu jsem je četla v takovém zvláštním rozpoložení, kdy se mi nelíbilo skoro nic z toho, co jsem zrovna četla. Tak jim chci dát další šanci :) A Prvních 100 jsem vyhrála včera na divergentním srazu, kam jsem zavítala alespoň na chvíli, když už jsem kvůli Majáles nemohla na předpremiéru. Navzdory tvrzení, že se mi tahle dystopie (je to dystopie?) nebude líbit, mě docela baví.

Přečtené knihy
V dubnu jsem četla jako blázen. Nastřádalo se mi celkem 14 přečtených knih a (což mě šlechtí) valná většina z nich byla z české produkce. V květnu to nejspíš bude slabší, nebo by alespoň mělo být. Uvidíme. Na druhou stranu mám pořád skluz co se týče recenzí, dokonce už u spousty knih rovnou jakoukoliv snahu o recenzi vzdávám. Ale v plánu mám momentálně alespoň tři až čtyři!

A tak dále
Jelikož jsou Listárně dva roky a jelikož je květen prima, chystám pro vás soutěž. Možná se objeví už dnes. V květnu mě také čeká Svět knihy, kam se děsně těším, uvidíme se? Zatím s holkama plánujeme všechny dny (nebo alespoň dva), tak uvidíme, jak to klapne. A pak mě čekají ty zkoušky, takže mi držte palce a já je zas budu držet těm, kteří maturují.

8 komentářů:

  1. Čtrnáct přečtených knih! Jak ty to děláš, to nechápu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se na mou studijní aktivitu a pochopíš... :D

      Vymazat
    2. Myslím, že my bohemistky máme tu výhodu, že můžeme čtení beletrie klidně za studijní aktivitu považovat. :D

      Vymazat
    3. Však proto jsem tak spokojená s tím, že většina byla alespoň česká beletrie :D

      Vymazat
  2. 14 knih? No to je, ehm, paráda. Já zvládla jen 4. Pravda, úmyslně, ale i tak je to pěkný rozdíl .:D

    OdpovědětVymazat
  3. Já půjdu 17. na ten knižní sraz po Světě knihy, tak bychom se mohly vidět tam. Půjdeš? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Blbnu a neumím číst :D Tak znovu - posílala jsem ti ve středu dopis, tam to všechno je :) S tím srazem ještě nevím, jestli půjdu, ráda bych se stavila aspoň na chvíli, ale případně bychom se mohly vidět přímo na Výstavišti :))

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!