čtvrtek 1. května 2014

Májová soutěž o Žítkovské bohyně

Jak jsem slibovala - po delší době přicházím se soutěží. Soutěžit budete o jeden výtisk Žítkovských bohyní od Kateřiny Tučkové, knihy, která v loňském roce získala Magnesii Literu v kategorii Cena čtenářů a která je skutečně všude vychvalovaná a oblíbená. Dlouho jsem si lámala hlavu, co na vás vymyslet, aby soutěž nebyla jen nápadůprosté vyplňování formuláře. Ne, kdepak, Žítkovské bohyně vám rozhodně nedám jen tak zadarmo!



Pravidla:
Máj je lásky čas a proto je úkol následující - ukažte mi, jak milujete knihy! Nápadům se meze nekladou, stejně jako zpracování. Je to na vás, můžete kreslit, fotit, psát, básnit, cokoliv, co vás napadne. Výtvor mi pošlete na e-mail uvedený v menu (siroka.alzbeta@gmail.com), a to nejpozději do 14.5. Vítěze vyberu a nebo možná vylosuju, podle toho, jak moc se mi budou vaše příspěvky líbit, ještě nevím :)

Tak se těším, co vymyslíte, chi.

5 komentářů:

  1. Hohoho, tak tohle zní hodně zajímavě! A výhra je více než lákavá! ;-) No tak třeba i na něco přijdu... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak doufám, že mě políbí múza. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to ti něco pěknéhn nakreslím. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu ti zazpívat písničku? Myslím, že bys mi tu knížku velice rychle předala, jen abych konečně zmlkla :D
    Ne, třeba něco vymyslím :)

    OdpovědětVymazat
  5. jee tak to se musim zamyslet :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    SOUTĚŽ O ODZNÁČKY A KNÍŽKU
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!