neděle 1. června 2014

Jak to bylo - Květen 2014


Sakra, ten květen ale byl! Sociálně mě vyčerpal, studijně taky. Zkouškové v plném proudu. Ale dva největší strašáky už mám (úspěšně) za sebou (díkybohu!). Nic to však nemění na tom, že mě čekají další tři a spousta písemných prací. Fuj. Asi se prostě do prázdnin nezastavím. Stěží hledám chvíle, jako je tahle, na napsání pár řádků.


Nové knihy
Ahoj, jmenuji se Bětka a asi mám problém. Jinak si totiž neumím vysvětlit to množství nových knih! A kam je mám jako dát? A vůbec, nakazily jste mě bookshopaholismem, drahé přítelkyně!

Pěkně popořadě odshora:
  • Tove Jansson - Tatínek a moře | Má cenu něco dodávat? Prostě mi na Světě knihy do cesty postavte Mumínky...
  • Michele Jaffe - Rosebush | tuhle jsem dostala od Kath, díky moc, je to taková milá oddechovka, nad kterou nesmíte moc přemýšlet, jinak totiž zjistíte, že je to blbost :D
  • John Green - Hvězdy nám nepřály | Ano ano, mám je už podruhé, vyhrála jsem je na Yoli srazu. Ale to staré vydání dostane kamarádka, takže... :)
  • Gayle Forman - Jen jeden den | V květnu dorazivši výhra z Yoli křtu, přečtená a až přijde na řadu recenze, budete si o ni moct zasoutěžit :)
  • Sally Green - Half Bad / Napůl zlý | Taktéž výhra z Yoli křtu. Ještě čekám Ztracenou naději a bude to kompletní. I o Half Bad si budete moct zasoutěžit... Až to ovšem přečtu.
  • Maureen Johnson - Jméno hvězdy | To jsem vydražila v aukci na srazu Cup of Literature. Ještě taky Eragona, ale toho víceméně dostal brácha :)
  • Emil Hakl - Skutečná událost | Koupená na veletrhu kvůli Haklově páteční autogramiádě. Už se těším na re-reading!
  • Emil Hakl - Hovězí kostky | Na Světě knihy jsem při šťastné hodině Arga nakupovala preventivně. Nebylo to must have, ale dobře si pamatuji, jak jsem loni litovala, že jsem si nekoupila knihu, nad kterou jsem uvažovala... :)
  • Umberto Eco - Zpověď mladého romanopisce | Pro mé já studující literaturu to bylo absolutní must have! (Opět šťastná hodina u Arga)
  • Ruta Sepetys - Potrhaná křídla | Trochu dáreček od CooBoo na srazu na Světě knihy, trochu recenzní výtisk pro Neoluxor.
  • Colleen Houck - Tygrova plavba | No a co, že nemám druhý díl! Když ono to na mě ve slevovém koutku s cenovkou 79,- Kč tak pomrkávalo...
  • Umberto Eco - Jméno růže | No nechte to na stánku Arga, když je zrovna šťastná hodina a tahle bichle stojí jen 200...
  • Tim Burton - Ústřičkova smutná smrt a další příběhy | E-book od Kosmasu :)
Přečtené knihy
To je trochu slabší. Pouhých 6 a navíc samé oddechovky. Tempo nejspíš naberu zase až v půlce července, po táboře. Ale uvidíme, nechci přebíhat či plánovat.

Socializace!
V květnu toho bylo plno! Filmová Divergence v kině s Kath a Willindou, sraz Cup of Literature, knižní veletrh, který byl skutečně velice vydařený, na kterém jsem nechala spoustu peněz a ještě víc času, sraz Yoli, předpremiéra Hvězd... Mimochodem, právě o filmu čekejte v nejbližší době článek. A pak bych měla stihnout dva recenzní resty (jeden tu a jeden pro Luxor) a kupu restů studijních. Ještě chvíli tedy bude ticho po pěšině... Ale jinak mám spoustu nápadů a chystám změny, stay tunned! :))

6 komentářů:

  1. Jsem, zvědavá jak se ti bude líbit Half Bad, páčko jsem nenašla moc pozitivní komentáře na tuhle knížku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty knížky vypadají naprosto skvěle! :) Hlavně Jméno růže. To je prostě potěcha pro oko, tohle vydání (o obsahu ani nemluvě)! :)

    A jestli ti 6 knih za měsíc připadá málo, věř, že já za květen nezvládla přečíst ani jednu jedinou. To se mi nestalo ani nepamatuju. Mám absťák, křičím ze spaní a koušu do polštáře...ale škola je škola a co člověk nadělá.

    Zkoušky mě čekají už naštěstí jen dvě - jedna ujde, ale druhá je tak hrozná, že bych si místo ní raději střihla semestr s Umbridgeovou. A to už něco znamená! :D Snad nám to všem dobře dopadne!

    OdpovědětVymazat
  3. Slušná hromádka! A 6 knih mi nepřipadá málo, já teda tento měsíc víc, ale to jen že to nebylo nic náročného...

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlas, květen byl tedy měsíc. Já stačila přečíst deset knih (o recenzování raději nemluvím) a všechny ty akce byly parádní. Chtělo by to častěji. :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já už to počítám na cm, ne na kusy knih, v dubnu to byl metr knížek, ale to bylo naprosto výjimečně:)) 6 knih za měsíc je hezký, já dávám tak 4 protože čtu celkem pomalu (vychutnávám) a pak taky času není kolik bych si představovala...

    OdpovědětVymazat
  6. Hehe, já o zkouškovém často přesedlávám na hodně odpočinkové knížky - čtu si ten den, co zkoušku udělám a úplně přitom vypnu.=)
    Ovšem taková kupa knih - to bych se asi učit nedonutila a mohla bych všem zkouškám zamávat.;)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!