středa 30. července 2014

Blogger & TMI tag | Spousta zbytečných informací o mně

No jo, já vím, neměla jsem tak otravovat, aby to Vendea konečně vyplnila. A tak mi to vrátila. Naštěstí jsem poměrně dost sebestředná, takže to vyplním. A nepošlu dál. Chacha. V rámci blogger tagu odpovím jen na Vendyiny otázky, protože v těch 50 otázkách TMI tagu se o mně dozvíte kopec blbostí, netřeba vymýšlet něco navíc.

Vendeiny otázky:
1. Od své víly kmotřičky jsi dostala nápoj lásky. Máš možnost jej podstrčit jednomu svému oblíbenému hrdinovi z knih. Kdo by to byl a proč?
Eh... Upřímně nevím, mí oblíbení knižní hrdinové se mi obvykle nejvíc líbí s tou jejich femme fatale. Teď mě napadl akorát George Weasley.
2. Věříš v lásku na celý život?
Ráda bych, ale moc mi to nejde. Momentálně asi spíš ne.
3. Kdyby osud světa záležel na tobě, dokázala by ses obětovat?
Buďme k sobě upřímní - mám neskutečně silný pud sebezáchovy a mám radši knížky než lidi. Nejsem si jistá, jak bych se zachovala, ale takhle z fleku se domnívám, že bych se neobětovala.
4. Tvoje nejoblíbenější klasika?
Tentokrát z lehčího soudku. Takže to je Racek, Žert, Rozmarné léto, z poezie Ohnice a Závěť.
5. Tvůj nejoblíbenější animovaný film?
Asi Zámek v oblacích, ale Jak vycvičit draka taky dost můžu.
6. Probudíš se v oáze a zjistíš, že ses stala členkou harému bohatého šejka. Co bys udělala?
Asi bych si položila otázku: Co můžu dělat?
7. Zamiloval se do tebe Edward Cullen a nabídl ti, že si tě vezme. Co bys udělala?
"Hmmm... Nice try, díky nechci."
8. Koho obdivuješ?
Jéé, těch je. Ale tak třeba řeknu Fryderyka Chopina.
9. V jakou denní dobu obvykle čteš?
Před spaním v posteli, přes den v autobuse/metru/tramvaji
10. Máš možnost stát se předlohou pro nějakého literárního hrdinu. Jaký by ten hrdina byl, co by dělal a jak se jmenoval?
Tak to bych byla nejspíš totální zoufalec, naletěla bych totálnímu idiotovi a žila nešťastně až do smrti... :D
_______________________________________________________________

Too Much Information!

1: Co máš zrovna na sobě?
Černé tříčtvtáky a růžové triko s nápisem Be yourself and if you can't be yourself then be a unicorn
2: Bylas někdy zamilovaná?
Na lásce je nejhezčí, že je pořád a všude.
3: Prošla sis někdy příšerným rozchodem?
V danou chvíli je každý příšerný, zpětně už méně... Ale ten před dvěma lety byl asi nejhorší.
4: Kolik měříš?
Metr sedmdesát. Tak akorát, řekla bych
5: Kolik vážíš?
O pět kilo víc než před táborem, grrr.
6: Nějaká tetování?
Ne a nikdy mít nehodlám
7: Nějaký piercing?
Propíchnuté uši a tím končím.
8: OTP (One true pairing)?
Z knižního a seriálového/filmového hlediska by se jich pár našlo... :D
Boris Trigorin + Nina Zarečná
Veronica Mars + Logan Echolls
Rory Gilmorová + Logan (hm, tady příjmení nevím, ale vím, že bylo pěkně blbý)
Rumpelstlitskin + Belle
Sheldon Cooper + Amy Farah Fowler
a samozřejmě Sandor + Sansa :D
9: Oblíbený seriál?
OUAT, Gilmore Girls, Friends, Black Books, Big Bang Theory, Veronica Mars... (Game of Thrones, ale čtvrtá řada stojí za houby, takže jsem přestala sledovat)
10: Oblíbené kapely?
The Beatles! A pak ještě... Kryštof, Vypsaná fiXa, Chinaski (s Pavlem Grohmanem, nová cédéčka ne-e), Irie Révoltés, Coldplay, Boy, The Doors, Nirvana, Rooney...
11: Něco, co ti chybí?
Tak pochopitelně peníze a místo na knížky... :D Pak taky nostalgicky dětství, výlety do zahraničí s gymplem, ty časy, kdy jsme se fotili v hospodě...
12: Oblíbená píseň?
Já nevím, to se mění závratnou rychlostí. Teď zrovna třeba Boom Clap a nebo Runaway...
13: Kolik ti je let?
Dvacet a ještě chvilku mi tak bude.
14: Jaké jsi znamení?
Moje věčná výmluva, abych se nemusela rozhodovat... Váhy.
15: Jakou vlastnost by měla mít tvá drahá polovička?
Rozhodně by neměl být potenciální ale opravdový, žejo.
16: Oblíbený citát?
Až ti bude v životě nejhůř, otoč se ke slunci a všechny stíny padnou za tebe. - John Lennon
Fantazie je náš oblíbený génius a nebo náš démon. - Immanuel Kant
+ "I'm afraid world is not a wish-granting factory."
17: Oblíbený herec/herečka?
Karel Roden... A zpravidla se do kina těšívám i třeba na Marka Ruffala nebo Natalii Portman.
18: Oblíbená barva?
Jsem barvičkovej člověk, takže duha to jistí, ale kdo mě aspoň trochu zná, ví, že ta nej je žlutá.
19: Hlasitá nebo klidná hudba?
Nic proti, ale tohle nejsou protiklady. Každopádně mám ráda klidnou i živou hudbu, ale řvát úplně nemusí.
20: Kam vedou tvé kroky, když jsi smutná?
Tak různě bloumám po domě, většinou skončím v křesle nebo v posteli.
21: Jak dlouho strávíš ve sprše?
Tak do deseti minut.
22: Jak dlouho ti trvá se ráno přichystat?
Sečtu-li čas, než se vyvalím z postele, najdu čisté oblečení a nasnídám se a přičtu-li k němu těch sto pokusů, než se mi podaří linky a taky to, že mám ráda klidné ráno (ideálně s poníky), vyjde mi, že musím mít ráno alespoň 45 minut. V koupelně je to tak čtvrthodinka.
23: Bylas někdy přímým účastníkem bitky?
Když nepočítám přátelské souboje s kluky a hrané bitky třeba na táboře, tak jsem se opravdicky prala naposledy v páté třídě. No jo, spolužačka mi záviděla, že nosím podprsenku, tak jsme se trochu servaly...
24: Co tě přitáhne? (Turn on.)
V tomto ohledu jsem poměrně nepředvídatelná, řekla bych. Ale rozhodně inteligence a pěkné vlasy :D
25: Co spolehlivě odradí? (Turn off.)
Metrosexuálové a gramatické chyby.
26: Důvod, proč sis založila blog?
S tehdejším jsme to tak nějak vymysleli, že by to asi byla pěkná praxe, pakliže se chci knížkám věnovat i nadále.
27: Z čeho máš strach?
Z pavouků a ze smrti, v noci se nekoukám do zrcadel a nemůžu sledovat horory.
28: Poslední věc, co tě rozbrečela?
Trailer na Hvězdy... Já vím, jsem postižená :D
29. Kdy jsi naposledy někomu řekla Miluji tě?
Uhm... Myslím si, že takhle přímo naposledy před dvěma lety.
30: Význam tvého blogerského jména?
Bětka je velmi nápadité a má spoustu skrytých významů samozřejmě...
31: Poslední kniha, cos přečetla?
Ivan je jen jeden *srdíčko*
32: Kniha, kterou zrovna čteš?
Slepá mapa, The Art of Fielding, Básně noci, Obsluhoval jsem anglického krále
33: Poslední seriál, co jsi viděla?
Gilmore Girls
34: Poslední osoba, se kterou si mluvila?
Babička
35: Vztah mezi tebou a osobou, které si jako poslední psala sms?
Kamarádce... Takže vcelku přátelský.
36: Oblíbené jídlo?
Nikdy neřeknu ne těstovinám s rajčaty a tuňákem a cibulové polévce
37: Místo, které bys chtěla navštívit?
Skandinávie, Estonsko, Francie (se neomrzí),  Amsterdam (snad příští rok vyjde), Anglie (znovu), Irsko, Japonsko, Tibet...
38: Poslední místo, které jsi navštívila?
Nepočítám-li domov a Prahu, pak to bude Skuteč.
39: It's just a little crush...nějaká platonická láska?
No jéje, těch je! Teď zrovna třeba Ansel Elgort.
40: Naposled, cos někoho políbila?
To není zas tak dávno.
41. Koho jsi naposledy urazila?
Asi Abyss... Promiň, Abyss.
42: Oblíbená příchuť sladkostí?
Lentilky, žvejkačky a vanilka.
43: Na jaké hudební nástroje hraješ?
Na nervy celkem profesionálně. Jinak tedy na sopránovou zobcovou flétnu a klavír, i když slovo "hrát" tak úplně nevystihuje stav věcí...
44: Oblíbený šperk?
Řetízek, který jsem dostala k osmnáctinám, a jakékoliv náušnice.
45: Poslední sport, cos hrála?
Softball na táboře. Ehm... "hrála"...
46: Poslední písnička, cos zpívala?
...Boom clap the sound in my heart the beat goes on and on and on and on and boom clap make me feel good come home to me come home to me... :D
47: Oblíbená balící hláška?
Mně tohleto přijde trochu hloupý... :D Ale tak třeba Joey v Přátelích, žejo, a jeho "Tak jak to jde?"
48: Použilas ji někdy?
Nope
49: Naposledy, co ses s někým sešla?
Včera s kamarádkou, byly jsme běhat.
50: Jak ses původně měla jmenovat?
(tohle jsem převzala od někoho, abych nikoho nemusela nominovat)
Kdyby kluk, tak František. Z holčičích jmen byla ve finále s Alžbětou ještě Anna.

2 komentáře:

  1. Tahle verze TMI tagu se mi líbí mnohem víc než ta, která normálně koluje :) S tím obětováním je to záludný, ale když si představím, že pokud se neobětuju, tak zanikne svět... tak bych to udělala. Protože jinak bych umřela tak jako tak, až bude zanikat ten svět. Nebo bych na něm zbyla sama a to by mě taky nebavilo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog byl přidán do nové tabulky obsahující knižní blogy a weby. Pokud máš nějaké otázky či reklamaci, tak se ozvy. Jakékoli změny prosím hlas.

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!