úterý 1. července 2014

Jak to bylo - Červen 2014


Léto na nás doráží, prázdniny jsou tady. Ty moje budou letos mnohem plnější, než jsem si myslela. Teď právě si pravděpodobně "užívám" propršený začátek tábora. A po návratu mířím na týden sepisovat rukopisy. Zkoušky mám za sebou, ještě musím napsat pár interpretací, ale to má čas do září. Uf, bylo toho dost. Takže si myslím, že si ten oddech nakonec zasloužím. V červnu jsem byla každý týden v kině, ani nevím, jak se to stalo! Dvakrát na Hvězdách, jednou na Maleficent a naposledy ve středu na Jak vycvičit draka 2. Taky jsem se jaksi stala vedoucí rubriky Literatura na portálu Generace 21. A aby toho nebylo málo, zase mi zlobí internet, tak to možná s těmi resty nebude tak žhavé. 

Nové knihy

Tentokrát jsem se relativně držela na uzdě. Nepsala jsem si o žádný recenzní výtisk, protože jsem ještě měla resty z předchozích měsíců. Ani jsem nic nedostala, ani jsem nic nevyhrála. Koupila jsem si tyto čtyři kusy:

  • Gayle Forman - Where She Went | Jestli zůstanu je moje srdcovka, tak jsem se konečně dostala i k druhému dílu, když ho prodávala Nikki Finn. Už jej mám i přečtený.
  • Jana Šrámková - Hruškadóttir | Váhala jsem, zda si na Knihexu něco kupovat. Nakonec jsem neodolala, protože za stejnou cenu bych Hrušku sehnala i v antikvariátu, tak mám radši novou.
  • Boris Vian - Srdcerváč | Úlovek z antiku, dají se tam nalézt hotové poklady, protože Srdcerváč je, řekla bych, nečtený. A pokud, tak maximálně jednou.
  • Boris Vian - Rozruch v Andénách | Nakonec jsem v tom antiku sáhla ještě po tomhle malém sešitku za 40 Kč, mám co číst na táboře. Vian je srdcovka.
V červnu snad seznam nových knih také nebude nijak dlouhý - očekávám balíček z Bookdepository, chci si koupit průvodce po Amsterdamu a asi si napíšu o něco na recenzi. Tedy asi určitě, jen si musím rozmyslet, co přesně to bude.

Přečtené knihy
V červnu jsem pravděpodobně zdolala svůj rekord ve čtení knih v angličtině. Z celkových 10 knih byly čtyři v angličtině, to se mi ještě nestalo, že bych měla chuť číst více anglických knih za sebou. Ale nebyla to jen má volba, To Kill a Mockingbird jsem si vylosovala ve svém TBR hrnečku :) Další tři kusy byly odborné, na zkoušky. Uf, to bylo taky něco! V červenci se těším na skutečně dobrovolné čtení - z knihovny jsem si půjčila Dárce a Rok kohouta, dále mám na půjčení vyhlídnuté další dva kusy - Osamělost prvočísel a Muž, který miloval Yngveho. Doufám, že ještě v knihovně budou!

Jak to bude, co se chystá?
První tři týdny v červenci jsem mimo, takže se na Listárně budou nacházet převážně přednastavené články. Zůstaňte ovšem naladěni, pokud byste si chtěli přečíst Jen jeden den! Po recenzi, která se zde brzy objeví, vás čeká soutěž, takže neváhejte!
Taky si teď píšu seznam článků, které bych chtěla napsat, takže doufám, že to tu nakonec nebude zase jen o recenzních. Nicméně také se musím pořádně pustit do G21, takže se to tady možná projeví. Ale nápady mám, nebojte!

Stay tunned & užívejte se prázdnin!

2 komentáře:

  1. Šrámková a ten druhý Vian jsou fajn, ostatní jsem nečetla. I když od Šrámkové se mi víc líbilo Zázemí. No a ta maličká edice knížek vůbec je celá fajn a zábavná, doporučuju. K novému "místu" gratuluju, taky bych ráda dělala něco v oboru, ale už zaměstnání mám. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, where she went, na to se chystám, nadšeně jsem v databaziknih odkoupila If I stay za neuvěřitelných 30Kč (a pomalu dvakrát tolik mě stálo poštovné :D ), tak jsem zvědavá, jak to bylo dál :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!