pondělí 21. července 2014

Jen jeden den || SOUTĚŽ - vyhlášení

Do soboty 18.7. jste mohli soutěžit o knihu Jen jeden den a 4 záložky nakladatelství Yoli. Slíbila jsem vyhodnocení v neděli, nestalo se tak, přestože jsem hned ráno vylosovala výherce a napsala výherní e-mail. 

Než vám ale řeknu jméno výherce, dovolte mi to trochu natáhnout. Protože až přijde jméno, nikdo nebude číst dál, že...
Otázka byla prostá, ptala jsem se na jeden den, kdy změníte své obvyklé chování. Nejčastěji jste chtěli cestovat, je vidět, že tuláci nás inspirují a fascinují. Ano, to je taky mantinel, za který bych nešla, jen tak vrazit poslední peníze do letenky a letět bůhví kam. I když by mě to lákalo :) Líbily se mi vaše ztřeštěné nápady, bavila jsem se při jejich čtení! A moje velká změna?
Obarvila bych si vlasy na zrzavou. Ano, nešálí vás zrak. Jsem hodná holka holka, která do 18 poslouchala příkazy svrchu (do osmnácti se barvit nebudeš!) a teď má neobyčejný strach ze změny. Takže bych do toho bez kouzla tohohle jednoho dnu asi nešla :) Piště do komentářů dál, co byste udělali, i když už je to mimo hru!

A teď už k tomu, co vás zajímá asi nejvíc...


Stejně jako v předchozí soutěži bylo šťastné číslo 6 a proto...

TRAMTARARÁ!

Výherkyní se stává slečna Pé.

Mail byl odeslán, ale ještě nezodpovězen, nicméně jsou prázdniny, takže ještě počkám. Ostatním alespoň díky za účast, jak se tak říká - sláva vítězi, čest poraženým!

6 komentářů:

  1. Fakt nad tím dumám, co bych udělala, kdybych měla na jeden den hodit všechny obavy a stereotypy úplně za hlavu, ale nic mě nenapadá. Nevím, jestli je to tím, že jsem tak statečná a dělám si co chci dennodenně, nebo tím, že jsem tak patetická a nechci na svém způsobu bytí nic měnit. :D
    Ale vzhledem ke svému celkem čerstvému sklonu k hipísáctví (či co to je za podivný nálady) bych možná odjela někam do pralesa a žrala tam organický banány, nebo tak něco. :D

    OdpovědětVymazat
  2. No, já jsem ale uvažovala o téhle barvě jeden čas.
    https://www.google.cz/search?q=manic+panic+electric+lizard&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=5D_NU_bUM-2y7AbmwIH4Cg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1366&bih=653
    Mimochodem, ta kreativní soutěž s Žitkovskými bohyněmi ještě stále trvá? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, už skončila a Žítkovské bohyně už mají novou majitelku :( ;)

      Vymazat
    2. v pořádku :D díky za info. já jen, že jsem neviděla článek o vyhlášení, tak jsem si říkala, jestli to nebylo prodlouženo právě proto, že šlo o kreativní soutěž, tak aby bylo více přihlášených :)

      Vymazat
  3. Omlouvám se, na mail jsem odpoveděla právě teď. :-) vůbec jsem nečekala, že bych mohla vyhrát o to víc jsem překvapená. :-) Se zrz to bude velká změna, ale věřím žejen ta nejlepší bude výraznějšíh. Najdu foto na instagramu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najdeš určitě... Pokud se někdy odhodlám :D

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!