čtvrtek 2. října 2014

Jak to bylo - Září 2014


Puf a září je pryč! A s ním i mé vysokoškolské prázdniny. Kam mi vůbec uteklo, září jedno? Nechce se mi věřit, že už je celý měsíc pryč... Od zítřka chodím do školy, což mě sice baví, těšila jsem se, ale na druhou stranu... Válení je válení :-)
Na pomoc jsem si vzala diář, abych si ujasnila, že to bylo vážné docela perné, ale krásné. Stihla jsem tři konzultace, zapsala jsem se do druháku skoro dva týdny před deadline, víkendovou "párty" na místě, kde míváme tábor, zapojit se aktivně do IC CUNI (international club, prostě klub, který pořádá akce pro Erasmáky), třikrát jít do kina, jednou na knižní sraz, okouknout Dyzajn market, zúčastnit se literárního jarmarku ve Fantově kavárně, jít do Zoo a třikrát zapařit. A samozřejmě si zapsat úplně boží rozvrh, ale to jen tak na okraj.
Mimochodem, mezi mé nové školní favority patří Nakladatelská teorie, jsem po první přednášce naprosto nadšená. No a lexikologie taky nevypadá marně! A to mám za sebou jen menší část předmětů.


Nové knihy
I tentokrát jsem se držela na uzdě. Tři kousky, dva nad plán, ale stále paráda!


Ladislav Fuks - Pan Theodor Mundstock | úlovek z KupBook! na literárním jarmarku, tahle knížka se mi líbí víc než Spalovač mrtvol, tak ji mám ráda doma :-)
Jiří Orten - Modrá kina | první z deníkových knih Jiřího Ortena, za 150 z antikvariátu, v naprosto TOP stavu! Mám z ní ohromnou radost, deníky J. O. se hrozně špatně shánějí, Modrá kniha je vlastně jediný díl, který se ještě občas v nějakém antiku vyskytne.
James Dashner - Labyrint: Útěk | výhra na Yoli srazu s předpremiérou Labyrintu... Ok, moje milé dámy měly pravdu, na každém Yoli srazu něco vyhraju :-D Ale víte, jak je to se štěstím ve hře, ne? ;-)

Říjen vypadá na další knižní smršť, už teď mám jeden nový kousek a další budu mít příští týden. Ale jsem ráda, že si pořizuji méně knih, úspěšně!

Přečtené knihy
Ok, tohle JE ostuda. Jen 3 dočtené knihy v září. Na rovinu - nešlo to. Na dva týdny jsem se zasekla se Sestrou od Jáchyma Topola, kterou jsem nakonec úspěšně zdolala. Je to náročné čtení, totálně jsem se ztratila v časoprostoru, ale nakonec byly části, které se mi líbily a které mě zaujaly. Hodně.
Nicméně jinak to byla bída, asi za to můžou "ty moje akce", jak poznamenala jedna z Dragomir, když jsme plánovaly párty. Říjen vypadá nadějněji, tak snad se zadaří.

Na Listárně bylo poměrně mrtvo, ale i tak vás tu bylo opět víc než 3 000! Děkuju moc. A nebojte, mám teď sice málo času a jsem líná, ale rozhodně se sem tam ozvu. Pěkný říjen vám všem!

3 komentáře:

  1. Já se taky za září moc nepřekonala, holt už letošek není rokem minulým a já jsem ráda, když stihnu knížku za týden. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Červenou a Žíhanou taky nemáš, jo? Takže kdybych někde viděla, mám kupovat? :)
    Já měla v září docela úspěch v nepořizování knih, mám jen výměnu z knižní aukce, jinak snad nic? Jsem se držela. Teď ještě přestat podléhat pokušení ústřední knihovny a bude to fajn... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem ti psala na FB - Červená a Žíhaná se fakt sehnat asi nedají, ale kdybys na ně čirou náhodou někde kápla, tak jasná věc, vezmi je :)
      Taky se držím čím dál víc! A ano, kupa půjčených knih taky stoupá, čím dál víc :D

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!