pátek 31. října 2014

Vyhrajte Half Bad | Halloweenský knižní hop



Nejsem úplně hopkací typ. Na druhou stranu se mi doma přespočetný výtisk Half Bad válí už docela dlouho a vypadá to, že sama bych se nikdy nedokopala do vlastní soutěže.
Proto jsem využila Halloweenský knižní hop, který pořádá Vendea. Kromě mě si tedy můžete zasoutěžit i u ostatních účastníků.

Soutěž probíhá od 31.10. do 11.11.2014 (jelikož je 11. listopadu úterý, výherce vyhlásím 13.11.)



Halloween je svátek plný tajemství a magie, proto se k němu báječně hodí Half Bad, které u mě můžete vyhrát. Nabízím vám jeden zbrusu nový a nedotčený výtisk spolu se sadou čtyř záložek Yoli. To zní dobře, ne?

Co proto musíte udělat? Tentokrát to bude jednoduché a bude to hodně o štěstí. Vaším úkolem bude tipnout si, kolik knih se právě teď (tedy 31.10.2014) nachází v mém pokoji. Můžete vycházet z článku, v němž vám představuji své dvě knihovny, ale počítejte s tím, že od chvíle, kdy byl zveřejněn článek, mi nějaké knihy přibyly, jiné ubyly, něco mám vypůjčené a navíc se u mě v pokoji ve skříni nachází i pár vyřazených knih. Takže hodně štěstí a dobré tipy!

SOUTĚŽNÍ FORMULÁŘ

6 komentářů:

  1. Ve svych knihovnach by si mohla mit okolo 230 knizek :)
    Email: barbora.beruska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tak... 245 ? :D
    můj E-mail: verzapadlikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Smiem sa spýtať,či môžu súťažiť aj Slováci?Pretože v článku sa to nespomína...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jelikož jsem to do článku zapomněla jakkoli zmínit, můžou i Slováci :)

      Vymazat
    2. To si ma potešila :)...idem vyplniť formulár-možno sa trafím :D

      Vymazat
  4. Aach Half bad už jsem vyhrála v jiné soutěži :D Ale záložky jsou nádherné! Držím všem palce :) Krásné ceny.

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!