pátek 14. listopadu 2014

Halloweenský knižní hop dohopkal... A kdo tedy vyhrál?

Určitě jste zvědaví, kde je to vyhlášení, které jsem slibovala na včerejšek. Nebylo. Nepovedlo se. Byla jsem líná a radši jsem volné odpoledne strávila sledováním True Detective. Neomlouvám se. Ale jen jeden den zpoždění je, řekla bych, docela v toleranci. Takže jdeme na to!

Zapojilo se vás krásných 81 plus tedy dva nechápavci, kteří místo formuláře vyplnili komentář. Stane se. Ani je nemusím diskvalifikovat, protože se stejně netrefili...
Otázka zněla, kolik mám knih v pokoji (k 31.10.). Tipovali jste různě. Vaše čísla se pohybovala od 55 do neuvěřitelných 525. Pravdou je, že mě víc jak polovina z vás velmi podcenila. Nechápu tipy, které jsou nižší než je počet knih, které mám jen v knihovnách. Celkově jsem trochu rozladěná, protože to vypadá, jako byste neuměli číst a nebo číst ani nechtěli, otázka byla tučně a přesto mi přišla nejedna odpověď ve znění "Knih mám aktuálně XYZ". I kdybyste měli knih stejně jako já, nepočítala bych vám to, protože mi přijde fakt smutné, že si pořádně nepřečtete ani takhle krátký článek. To je pro mě vskutku parádní vizitka :D (Už jen proto, jak mám dlouhé recenze)

Ale abych si jen nestěžovala. Hodně tipů se pohybovalo docela blízko správnému výsledku, který byl...
324 knih - 175 mých knih (plus nějaká odborná, poezie a tak, co nemám v seznamu), 23 knih z knihovny, 17 jako dárek a zbytek jsou vyřazené knihy.
Připadá mi neuvěřitelné, že vítězka se ve svém tipu sekla pouze o DVĚ knihy. A kdo to je?

Effy s vítězným tipem 326 knih!

Gratuluji a zasílám mail. Díky, že jste se zúčastnili. A doufám, že ty delší články čtete... :P

1 komentář:

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!