pátek 7. listopadu 2014

Jak to bylo - Říjen 2014 | Uspěchaná podzimní edice


Kde je můj říjen? A co jsem vůbec dělala? Nemůžu si vzpomenout, všechno nějak překryly záplavy knih a školy. Na pomoc jsem si tedy opět musela vzít svou externí paměť v diáři, abych zjistila, že to vlastně nebyl vůbec marný měsíc.
Začal akademický rok, oslavila jsem jednadvacet, dvakrát jsem byla na kafi a jednou na vínku (které od jisté doby nemůžu moc pít, takže jsem málem nevypila ani tu objednanou dvojku), byla jsem na Tabooku, četla jsem, začala jsem kupovat vánoční dárky, četla jsem, viděla jsem výstavu Andyho Warhola, setkala se po delší době se širší rodinou, pořád jsem četla, doplňovala jsem si znalosti z české klasiky, znovu jsem viděla Chinaski, naučila se básničku od Halase, ještě jsem četla, byla jsem na výpravě, sbírala jsem šípky, upekla svůj první dýňový koláč... To byl můj říjen. A váš?


Nové knihy
Navzdory návštěvě Tabooku jsem si tentokrát z knižního veletrhu žádnou novou knihu nepřivezla, přestože jsem nad Conradovými Poznámkami o životě a literatuře uvažovala dost silně. I tak se mi ale na stole vrší hned sedm nových knih.
Jostein Gaarder - Dívka s pomeranči | Must have, koupila jsem si ji na Gaarderovu autogramiádu. O tom, že bych na ni nemohla, ani kdyby se konala, pomlčíme. Dívka s pomeranči je i tak super.
Haruki Murakami - Po otřesech | Narozeninový dárek od Freckles, další kus do mé "murakamiovské" sbírky!
Stacey Kade - Body & Soul | Narozeninový dárek od Kath, třetí díl mojí guilty pleasure, druhý bohužel momentálně není k dostání...
Robyn Schneiderová - Tím všechno začíná | Recenzní výtisk, který mi hrozně moc pomohl od veškerého stresu, před spaním jsem si učtení báječně odpočinula. Recenze je na blogu.
Vladimír Pistorius - Jak se dělá kniha | "Učebnice" do školy, na můj oblíbený předmět, koupená :-)
Petra Soukupová - Bertík a čmuchadlo | Host sice posílá na recenzi e-knihy, ale u téhle elektorincká verze není, tak jsem výjimečně dostala tištěnou. Od Petry Soukupové jsem nic nečetla, tak jsem si řekla, že začít její první dětskou knihu nebude špatný nápad. A nebyl! Více se dozvíte v recenzi, která by se mohla objevit v neděli.
101 mandal pro krásný den | Tohle byla tutovka. Po stresovém a unaveném týdnu si ve čtvrtek večer mileráda vypnu u vybarvování mandal, které jsem si koupila chvíli poté, co vyšly. Mám k nim jedinou výtku - hodně z nich je sestaveno z příliš malinkých kousíčků a já na to nemám až tak úplně nervy.

Co dodat? Snad jen, že za listopad už mám dva nové přírůstky a v pondělí si jdu pro další dva... Jsem nepoučitelná!

Přečtené knihy
Hodně díky škole se mi počet přečtených knih docela zvedl. Ke konci měsíce jsem měla i chuť na jiné než školní knihy. Výsledné číslo 15 je hodně slušné, přestože velkou část z něj tvoří básnické sbírky. Příští měsíc to snad bude taky dobré, uvidíme.

8 komentářů:

  1. Mně se zrovna líbí, že jsou ty mandaly plné takových drobností, já zase nemám nervy na vybarvování velkých ploch :)
    15 přečtených knih? Jsi dobrá! Kolik jich bylo do školy, 10? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můj problém s drobnůstkami je ten, že nesnáším přetahování a u těch mrňek to je těžký... :D A navíc mi pak mandala trvá hrozně dlouho, musím trénovat trpělivost :D
      Hele... Jen 6, zas takový poctivec nejsem :D

      Vymazat
  2. Já furt nevím, jestli si mám ty mandaly koupit nebo ne. Trochu se bojím, že mě to po chvíli nebude bavit a vykašlu se na to... :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mně to taky vydrží nejspíš několik let... :D

      Vymazat
  3. Ještě si od Soukupové nic nečetla? Tak to rychle naprav, je skvělá! Doporučuji určitě K moři nejvíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to v plánu :) A díky, aspoň už vím, kterou konkrétně bych měla zkusit :))

      Vymazat
  4. Nad Mandalama pořád uvažuji :-) Jinak jsi hodně dobrá, když přečteš za měsíc 15 knížek :-) já za minulý přečetla jen 3 a obvykle je to kolem 5 knih :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale když studuješ literaturu, nezbývá ti než číst a číst a číst :))

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!