úterý 2. prosince 2014

Jak to bylo - Listopad 2014


A podzim je za námi. Nebo alespoň pro mě, v prosinci už najíždím na zimní styl - není čas na hrdinství, už se prostě nosí šály, kulíšky a rukavice. A pije se perníčkové latté v božích Costa kelímcích. Kam se vůbec poděl můj listopad? Byla jsem dvakrát v kině (na Zmizelé a na Mockingjay 1), dvakrát na výstavě (jednou na traduiční a podruhé na takové speciální), upekla jsem svůj první apple pie, byla jsem na sraze, vánočně se ladila, dokoupila jsem zbytek dárků pro rodinu... A jinak jsem spíš žila školou. A na závěr měsíce jsem začala pracovat. Veškerý volný čas? Téměř žádný.¨


Nové knihy
Nebudu to protahovat, listopad byl skoro akorát. Tohle je moje "vítězná" pětice:

Vezmu to popořadě, jak se ke mně knihy dostávaly. Jako první je tu Aristotle & Dante Discover the Secret of the Univers od B. A. Sáenze. Na tuhle knížku mě hodně nalákalo duo z Book lords, tak jsem si ji připsala na svůj narozeninový wishlist... A na začátku listopadu ji zpětně k těm narozkám dostala od Willindy. Dále se mi do ruky dostala Kronika ptáčka na klíček, recenzi mám rozpracovanou už nějakou chvíli, ale nějak ji ne a ne dotáhnout do konce. Je to recenzní výtisk od Odeonu. Dash a Lily: Kniha přání - jsem milovník Vánoc a Davida Levithana, proto byla právě tahle knížka tou, na niž jsem se neskutečně těšila. Opět recenzní výtisk, opět (snad v blízké době) očekávejte recenzi. Dále Korektor, na toho jsem recenzi už sepsala, to bylo také absolutní must have. No a nakonec je tu Podivná knihovna, dárek od maminky k svátku. Recenze visí na Generaci 21, z nedostatku nápadů na článek.

Přečtené knihy
Opět poměrně slušné číslo - 12 kusů. (Byla jsem v pokušení napsat "kousků" a pak jsem se lekla, že mě Korektor sežere) Víc jak polovinu tentokrát tvoří čtivo do školy. Nejvíc se mi ale líbila ani Šťastná kniha, ta prostě přišla v pravý čas. Momentálně mé skóre za prosinec také spíše ukazuje na školní četbu, nemám tedy ještě nic dokončené, ale chystá se to.

Dnes trochu stručně. Jdu honem rychle připravit koreferát na dnešní seminář a užít si, že doma budu pro jednou už v šest. Mějte se krásně a přijďte mě někdy před Vánoci navštívit do Paláce knih!

7 komentářů:

  1. Kronika ptáčka na klíček! Na tu knížku se neskutečně těším... jestli mi ji nedonese Ježíšek, asi si ji budu muset obstarat sama :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nějak uniklo, že korektor je celá kniha. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dash a Lily by som si aj ja rada prečítala. :) Ostatné knihy ani nepoznám.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za nové tipy na knížky na přečtení :) Ještě jsem o nich neslyšela :) Jak se ti líbila Zmizelá? Taky jsem na ni byla v kině a bylo to úplně něco jiného, než jsem čekala, tolik zvratů a komplikací :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Bylinko! Ty jsi mi udělala radost :-) Návrat ztracené dcery, což? :-)
      Zmizelá se mi líbila, ale čekala jsem opravdu hodně, takže jsem byla i trochu zklamaná, pořád jsem byla o krok napřed :D

      Vymazat
  5. Skvělé knihy! :) Já za listopad nakupovala knihy opravdu hodně, ale moje oblíbená je asi Život jedna báseň :))

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!