čtvrtek 29. ledna 2015

Fanoušci Čarozemě všech zemí, spojte se!

...no dobře, ne úplně všech zemí, ale Česka ano! Ptáte se proč?

        

Čarozem je naprosto úžasná série z pera autorky Catherynne M. Valente. V Česku vyšly první dva díly, v Americe tři a čtvrtý je v plánu. Nicméně... V Česku jich víc než tyhle dva asi nevyjde. Protože se to neprodává. Je to děsná škoda, ne že ne. A tady přichází na řadu váš úkol, milí fanoušci. Na Goodreads začátkem roku vznikl seznam knih, které nejsou přeložené, ale my bychom chtěli, aby u nás vyšly. Na tom seznamu se na 156. místě nachází i třetí díl této série - The Girl Who Soared Over Fairyland and Cut the Moon in Two.
Já vím, že si asi dost chabě namlouvám, že se ještě něco změní, ale vážně moc bych chtěla mít Čarozem doma česky. Proto jsem si taky ještě třetí díl nekoupila v originále, pořád v sobě živím naději, že to třeba ještě přijde...

Pořád to ale můžeme zkusit. A alespoň Čarozem dostat z toho dost bídného umístění v seznamu. Pokud máte účet na Goodreads, dejte jí hlas. Alespoň pro dobrý pocit (a taky byste mohli kvůli mně).

...A já si ji jdu znovu přečíst. A nejspíš si konečně objednat ten třetí díl, zas mě totiž popadl pocit zmaru, že česky to neklapne :-D

2 komentáře:

  1. Toť se ví, že jdu Čarozem podpořit. Mohu tohle někde sdílet, nějak pomoci? Také bych si její vydání moc přála. Dívala jsem se na ukázkovou kapitolu z prvního dílu na internetu v originále a upřímně, chci tu českou verzi se vším všudy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě sdílej, jestli chceš, jen ať o tom všichni ví :-)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!