čtvrtek 1. ledna 2015

Jak to bylo - Prosinec 2014


Další rok za námi - bilancovat tady ale nebudu. To až v příštím článku, protože některým věcem je třeba věnovat prostor, tak si v tom prostoru i trochu zafňukám a tak. Prosinec? Nevím, kam se poděl. Většinu času jsem trávila mezi prací a školou, den se stal jen překážkou mezi mnou a postelí. Taky jsem ale byla dvakrát v divadle, na dvou vánočních koncertech, na vánočních trzích v Drážďanech a pro rok 2014 taky naposledy v kině. Byl to dobrý prosinec a dobré Vánoce, jen mě vždycky mrzí, že vyprchají jako dým ze sfouknuté svíčky. Moc rychle.

Nové knihy
Nejprve knihy, které jsem si koupila. Bylo to nad plán, ale předvánoční dobročinný bazar CooBoo, Plusu a Albatrosu jsem si nemohla nechat ujít (a opět jsem si dokázala, že víc akcí v jeden den skloubit lze, i když to pak má následky).

O literatuře a jejích tvůrcích je titul, na nějž jsem v regálech antiku ve Valentinské pokukovala už od léta. Za dvacku, fungl nová knížka... Ale ten antikvariát mi zatím nosil jen smůlu. Nakonec jsem tam ale na začátku prosince viděla poslední kus, tak jsem se rozhodla zariskovat. Prý jsem měla štěstí, odteď tam budou chodit lidi, jestli ještě není ten Kautman za dobrou cenu :-)
Fairyland... No. Jsem, myslím, největší český fanoušek téhle série. Takže jsem na bazaru originál prvního dílu nemohla nechat. Aspoň si zvyknu na tu angličtinu, než si koupím v originále i třetí díl (ten totiž česky asi nevyjde). No a The School For Good and Evil byl taky taky jasný cíl - rozhodla jsem se, že si pro jednou nebudu pořizovat kupu knih, které česky mám nebo jsem je aspoň četla.

Na dalším obrázku už jsou moje nové knihy z prvních Vánoc, z Vánoc doma. O Akademickou příručku českého jazyka a Avu Lavender jsem si psala cíleně. Okamžiky s Otou Pavlem byly velikým překvapením - u nás doma totiž platí, že Bětce se knížky naslepo nekupují a nedávají. Věřím ale, že to od babičky a dědy nebyl přehmat. Arnošta Lustiga už ráda mám a třeba díky knížce najdu cestu i k Otovi Pavlovi. Poslední kousek, Konec světa & Hard-boiled Wonderland je dárek od knižíška Bastery.

Ehm ehm... Zapomněla jsem, že jsem od máminy kolegyně dostala ještě Malého prince ve francajs, v moc pěkném vydání. Takže bez fotky, ale aspoň zmínka.


Své poslední Vánoce jsem slavila 28. prosince u Willindy. S holkami jsme si předaly jen samé tvrdé a hranaté balíčky. Pravé knihomolské Vánoce :-) Pusheen a Tygrovu stezku (juch!) jsem dostala od "labilního dua", tedy od Vendey a Freckles. Once Upon a Time - Bylo nebylo byl velmi překvapivý (haha) dárek od Kath, jak jinak. Jsem fanda seriálu, tak uvidíme, jaké to bude na papíře. Freckles mi sice při psaní seznamu slibovala, že Labyrint světa a ráj srdce od nikoho nedostanu, ale Willinda je skvělá a dala mi ho. Poslední dvě knížky jsou od Abyss. Afterdark je opožděný dárek k narozeninám, no a... Vidíte dobře, podruhé Konec světa & Hard-boiled Wonderland. Jsem nesvéprávý debil, který není schopný napsat dva odlišné seznamy knih. Takže, nechcete někdo vyměnit? :-D

Přečtené knihy
V prosinci nebyl čas a nebyla ani moc chuť číst. Bohužel ani sledovat seriály. Doteď nechápu, na čem jsem tedy přežívala (na práci a na škole, haha). Konečný verdikt zní: 9. Haha, to není úplně malinko, co? Jenomže pět z nich byly knihy do školy, to moc užívání nebylo. A zbylé jsem vlastně dočetla až na sklonku pracovního týdne/měsíce a o prázdninách. Chtěla bych, aby se mi vrátila chuť číst a abych měla chuť i na seriály. U OUAT mě bohužel zbrzdil dvouhodinový díl, na ten vážně nemám čas.
Co se knížek týče - mám rozečtené Zbabělce a v poličce spoustu restů z knihovny a od kamarádů. Pak se pustím do svých restů a do četby do školy. Tak.

Na blogu to moc nežilo. Ale bude lépe. Dnes chci ještě publikovat ten výblitek o uplynulém roce a brzy přijde i kouzelník recenze na Dashe & Lily. V lednu mě čeká zkouškové, tak mi držte palce, když to všechno zvládnu, budu mít dlouhatánské prázdniny, hihi!

5 komentářů:

  1. Krásná sbírka nových knih! Sérii Fairyland taky zbožňuji a trochu doufám, že i ten třetí díl se tu objeví. Četla jsem anglicky dvojku a úplně "easy english" to nebyla :) Držím pěsti na zkoušky,ať máš pak čas na čtení!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, já bych taky radši, kdyby to vyšlo česky. Bohužel se to ale ani neplánuje, takže co se dá dělat! :-)

      Vymazat
  2. Čarozem nebude dál vycházet? To mě moc mrzí... Slyšela jsem, že autorka má opravdu vytříbenou angličtinu a že slovo synonyma je asi nejvýstižnější, protože prý absolutně nepoužívá běžná slova. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím není v plánu, asi se špatně prodávala, bohužel. S tou angličtinou počítám, že nebude úplně ízy pízy, ale co mám dělat, musím vědět, jak to bylo dál! :D

      Vymazat
  3. Školu dobra a zla som si kúpila na Vianoce, už sa na ňu teším 8)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!