středa 1. dubna 2015

Jak to bylo - Březen 2015 | Ahoj, jaro, zůstaň!


Víte, jak jsem si v únoru stěžovala, že nic nestíhám a že nevím, kam mi ten měsíc zmizel? Tak, lol, v březnu bych tyto pocity mohla znásobit. Zas jsem fungovala na předvánočním principu "škola-práce-spát". Zas jsem byla unavená. Zase jsem si na to stěžovala. Už nebudu, slibuju, rozhodla jsem se, že si nebudu stěžovat, jak toho mám moc, jsou ještě zaneprázdněnější lidi, konec konců!


Nové knihy

Tak jo. Nakonec to není tak hrozné.
Bezbarvý Cukuru Tazaki a jeho léta putování a Pište správně česky - poradna šílených korektorů jsou avizovanou objednávkou z února. Na Cukurua se moc těším, snad se k němu dostanu brzy! A Poradna je pro mě konečně typ příručky, jaký snad bohatě využiju právě při trénování korektur a psaní svých textů.
Další tři knihy jsou neplánované, to jen na okraj.
Začněme Francouzovou milenkou od Johna Fowlese. Tuhle knížku jsem četla v únoru, měla jsem e-knihu na recenzi pro Neoluxor, kromě webu se nachází kousek i v magazínu! Měla jsem pocit, že tou e-knihou jsem zabila dvě mouchy jednou ranou (přečtu si to a nezabere mi to místo v knihovně). Hm, tak ne, psali mi, že prý si mám dorazit i pro papírovku. Tak jo. Tak mám dalšího tlusťouška.
Anna a Anna je po grafické stránce dokonalá věc! Mám ji na recenzi, ta bude už brzy. Vlastně za mě mé dilema, jestli Annu chci nebo ne, vyřešila Freckles (řekla si o ni, když jsem byla ve stejné místnosti, tak jsem taky dostala, haha). Doporučuju ji pro řešení dilemat všeho druhu!
Jo hm a ten Rok kohouta... Slíbila jsem, že si nebudu kupovat knihy, takže tu ta knížka vlastně jakoby není... Ale byla ve slevách v práci, no fakt, 44 korun, to jsem nemohla neudělat!

No a Koláče... To je asi opravdu první kniha, kterou jsem si vyhlídla v práci. Rozhodla jsem se totiž stát koláčovou královnou, tak jsem objednala, včera vyzvedla a... Zatím jich mám založeno jen 8, ale i tak. Budeme tlustý, protože budu pořád péct, fakt! Jo a tohle se jako porušení slibu nepočítá, protože tahle knížka se nečte, tudíž nepřidává do seznamu!

Takže tolik k novým knihám. Na duben už teď počítám se třemi, které jsou na cestě. Ale nic dalšího v plánu není, tak by to u toho mohlo zůstat. Ještě mám vlastně dvě nové e-knihy: Šepotání a Pod sněhem. Obě na recenzi. Obě přečtené.

Přečtené knihy
Jak jsem avizovala včera na facebooku, těch přečtených bylo v březnu 20. Jsem naštvaná, že jsem nezvládla dočíst Básníka, když ale zas tak moc, že bych mohla číst dlouho předlouho, mě to nebere. Ach jo. Ale s počtem jsem spokojená. 13 z nich je školní četba, ta čtrnáctá vlastně taky, ale trochu jinak. Ze seznamu z minulého přehledu jsem škrtla jen dvě položky. Ale i to je začátek! Když počítáme s tím, kolik toho mám permanentně rozečteného (což jsem do seznamu nezaznamenávala). Seznam se snažím průběžně aktualizovat.

V dubnu s ním jistě alespoň trochu pohnu, protože tam mám pár konců výpůjčních lhůt z knihoven. Navíc ode dneška do příštího úterý běží CooBoo maraton, což se mi hodí do krámu. Mám v tom seznamu totiž čtyři (skoro pět, pátá je na cestě) nepřečtené knihy právě od CooBoo. Už jsem lehce načala Tygrovu stezku. Takže plán na duben? Dočíst rozečtené, zvládnout CooBoo maraton a hlavně nepropadat panice!

A teď já!
Březen byl super! Ale popořádku... Trochu teď procházím zvláštním stavem. Něčím mezi pocitem vyhoření a absolutní spokojeností. Divný, co? Prostě jsem unavená a dost by mi ulevilo, kdybych udělala pár rozhodnutí. K jednomu už jsem víceméně dospěla... A musím říct, že se mi po tom opravdu ulevilo. V práci jsem teď docela spokojená, mám pocit, že začínám zapadat do kolektivu, takže je to často zábava, i když se mi tam o víkendu nikdy nechce :) V březnu jsem měla navíc ještě jednu jednorázovou práci. Bylo to trochu únavné, ale zas úplně jiné než v knihkupectví. I když časově prašť jako uhoď, že jo!

Co se pohybu týče, žádná sláva. Ale nebyl moc čas. Nicméně jsem si konečně koupila boty na běhání, tak teď tu a tam trénuju na Color Run s větší chutí. Pomalu si chystám výbavu. A mrzí mě, když je venku pod psa a já jsem zrovna doma a měla bych čas. Slibuju si, že teď, když je déle světlo, se možná odhodlám na nějaký večerní výběh po návratu ze školy!

S tím, že neplním předsevzetí, si moc hlavu nedělám. Koneckonců to nemělo být nijak závazné nebo svazující. Zjistila jsem, že to všechno chci dělat, takže je jedno, jestli hned nebo až zítra. Prostě mě to neomezuje.

Začala jsem slibně s tím kinem. V březnu jsem viděla skvělou Teorii všeho a méně skvělou (ale s Kyberšikanou samosebou třeskutě vtipnou) Rezistenci. Doma jsem si navíc pustila Love, Rosie a jo, je to přesně ten romantický film, který chcete vidět! Můj seznam filmových tipů do článku se povážlivě prodlužuje! :D


Taky jsem byla na plese, párkrát jsem pila (a zjistila jsem, že jsem superžena, která po párty sahající do časných ranních hodin, vstane neskutečně brzo a normálně spokojeně funguje). Sraz s předpremiérou se vyvedl. Včera jsem měsíc úspěšně zakončila LiStOVáNím a teď už mi nezbývá než doufat, že duben bude ještě lepší. Že bude pokračovat to báječně načaté jaro a že se mi bude dařit!



8 komentářů:

  1. Moc Vám to všem na fotkách sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) (nebo teda aspoň já určitě :D)

      Vymazat
  2. Mám úplně stejné běžecké boty! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako nech je v tom sportu za 450... :D :D

      Vymazat
  3. Dilema: Mám si vzít A nebo B?
    Vem si A nebo obě!
    *vybere si B*
    Ehm.
    Doufám, že mi budeš nosit koláče na ochutnání!
    Taky jsem unavená a trochu mrzutá, ale snad to teďka přes Velikonoce přejde. Čekají mě 2 pracovní dny a 3 dny s esejemi, které jsem si nechala ze ZS - chci, aby mě konečně přestaly strašit! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže verzi A jsi mi radila kvůli tomu, že si ji chceš přečíst :P A vůbec, počkej na příští pondělí!
      A koláče budu teď cpát asi všem, abych nebyla tlustá sama :D (Jo hm, eseje, to si říkám už víc jak rok, teď už to určitě v těhlech dnes napíšu)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!