úterý 1. září 2015

Jak to bylo - Srpen 2015 | Hlavně práce


Tak a je to. Končí léto, můj brácha touhle dobou sedí v lavici 7.A, stejně jako ostatní školáci a středoškoláci. Mě ještě měsíc volna čeká, volna trochu s uvozovkami, protože se učím na páteční zkoušku, mám pořád kupu restů a navíc budu tentokrát v práci dva týdny vlastně pořád. Můj srpen byl... Vlastně dost prima. Dva týdny jsem strávila na konci světa v Rumburku, kde jsme spali ve spacáku, sprchovali se studenou vodou a přes den sepisovali v muzeu. Koupila jsem si turistický deník. Hodně jsem chodila do práce a rozdávala #moudrazknih. Oslavila jsem svatbu kamarádky a dneska se jdu kouknout na mimčo druhé. A teď teda ještě ty resty...

Nové knihy


Už si asi nikdy nebudu nic nalhávat, protože jsem měla v plánu pořídit si dvě knihy a nakonec tohle. Nutno podotknout, že kdybych si nešla pro ty dvě, ty další by se taky nestaly.
Daniel Glattauer - Dobrý proti severáku / Každá sedmá vlna, protože nakladatelství Host mělo skvělou letní akci, díky které mě tahle čtyřsetstránková kniha vyšla na beletrii.eu na pouhých 125 Kč a tomu jsem neodolala, doporučoval nám ji už vyučující na semináři z Poetiky v prváku. Přečetla jsem ji skoro na posezení a nelituji, ostatně to se dozvíte z recenze.
Barbora Šťastná - Jak jsem sebrala odvahu je recenzní výtisk. Od té doby, co jsem se dozvěděla, že vyjde, jsem ji měla v hledáčku. Šťastná kniha totiž byla skvělá. A tak jsme si s Freckles vydyndaly tuhle na recenzi. Opět trefa do černého - recenze.
Andy Warhol - Od A k B a zase zpátky aneb filosofie Andyho Warhola se mi do ruky dostala neplánovaně, vlastně jsem ani neměla v plánu ji číst, jediné, co mě lákalo, bylo jméno překladatele. Nakonec jsem ale strašně ráda, že ji mám, už teď je to moje oblíbená knížka. Recenzi ještě sepsanou nemám, ale v nejbližších dnech se tu objeví :-)
No a nakonec Peanuts! Skvěle padnoucí do mého Snoopy období. Tyhle dva sešity jsem opět (jako v případě Andyho) dostala přímo od překladatele, když jsme si byly vyzvednout Odvážnou knihu. A tyhle dva sešity já m-i-l-u-j-u! Silně adorovací recenze už je taky k přečtení.

Přečtené knihy
Mělo jich být ještě alespoň o jednu nebo o dvě víc, ale nakonec jich je pěkných 14, tedy... Do toho čísla počítám i ty dva sešity Peanuts a Glattauera beru za jednu knížku. Kromě toho jsem se pustila do spontánního rereadingu Harry Pottera, mám za sebou tři díly a chystám se na čtvrtý. Chtěla jsem ještě stihnout dočíst Už je tady zas a Hovězí kostky, ale nezadařilo se. Když mě ten Hitler jako vypravěč tak moc nudí...
Podzim bude plný opětovných čtení, jak se ještě dozvíte. Těším se na všechny další Pottery, jen musím nejdřív udělat tu zkoušku a Harry mě příliš rozptyluje.

Vstávání z mrtvých a spousta plánů
Teď ještě krátký odstavec o Listárně a o tom, jak to s ní bylo a jak to bude dál. Chytila jsem slinu! Jak jste si i mohli všimnout mou nebývalou aktivitou v srpnu. Kéž mi to vydrží i nadále, mám spoustu nápadů na články a spoustu chuti tvořit. Už před problémy neutíkám, stojím k nim čelem. Takže co v září? Můžete se těšit na článek o mém podzimním čtení a na recenzi Andyho Warhola, to už je skoro jisté. Ráda bych přidala i recenzi Už je tady zas, která ale asi nebude nic pozitivního. Chystám se spolu s rereadingem Harryho Pottera dokončit speciály a připravuji o něm i jeden článek ještě speciálnější.

Mějte se krásně, já se jdu zatím učit!

8 komentářů:

  1. Moudra z knih mě taky dost chytla, skvělá věc! Šťastnou knihu jsem četla teprve nedávno, o to víc mě potěšila další kniha Báry Šťastné, ale mám ještě spoustu čtecích restů, takže s její koupí pořád otálím. No a o těch našich prodloužených vysokoškolských prázdninách mám Harryho Pottera taky v plánu, už jsem ho nečetla pěkných pár let a už mi ten svět čar a kouzel chybí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neotálej, i Odvážnou knihu přečteš rychle, fakt!
      Jinak na Harryho jsem měla neodolatelnou chuť, tak jsem se rozhodla neomezovat :-) Ať tě baví stejně jako poprvé!

      Vymazat
  2. 14 knížek páni já jsem ráda za tři. A držím ti palce, aby se ti páteční zkouška podařila. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3 jsem měla loni v září, není proč se stydět :)) A díky!

      Vymazat
  3. V pátek přeji hodně štěstí! :) No jo, Harry umí rozptýlit vždycky. :D Já si dala takový "re-watching" (nebo jak se tomu říká :D) filmů, v angličtině, aby se neřeklo, když už mám ta DVD... Úplně jsem tomu propadla a chystám se na to během podzimu v angličtině, první dva díly mám a zbylé se vyřeší později. :) Na speciální články se moc těším! :)
    Co se týče knihy Už je tady zas, jsem na recenzi docela zvědavá, protože tu knihu vídám poměrně často... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, už to mám za sebou, tak uvidíme, jak to dopadlo (byla to písemná zkouška). Hodně štěstí s Harrym, já si ho v AJ nejdřív musím pořídit :D

      Vymazat
  4. Snad se ti zkouška vydařila, já se na vysokou také chystám, ale mě semestr začíná až pátého října.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. Nový akademický rok začíná 5. října i mně, ale tahle zkouška patří ještě do minulého LS, máme do konce září ještě zkouškové :)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!