úterý 29. září 2015

Než se vrátím do školy... | TAG

Tenhle tag se objevuje na různých blozích napříč koncem srpna. Takže mi přišlo docela vtipné pojmout to po svém - protože provokovat s "back to school" tagem v září... A navíc zase prásknu něco na sebe, to mě baví. Není to moc o knížkách, ale myslím, že nevadí. Knihy jsou sice pořád středobodem mého vesmíru, ale ne výhradním :-)

1. Do jaké třídy půjdeš?
Do třetí. Ale jedu už třetí kolo. Takže bych vlastně letos měla končit bakalářské studium.


2. Co si oblečeš první den do školy?
V tom mám poměrně dost jasno. Do školy půjdu (pojedu) poprvé 5. října, na své narozeniny, které budu slavit o víkendu před tím. No a jelikož k narozeninám dostanu naprosto boží sukni (modrou s vlaštovkami), půjdu rozhodně v ní. K tomu béžové punčocháče a tričko, hmm, podle počasí, to se uvidí. 


Těším se na lentilky
na přednáškách!
3. Na co se nejvíc a nejmíň těšíš?
Nejvíc na ten pravidelný režim, který mám vlastně dost ráda. Taky na kamarády. A na praxi, tedy pokud mi klapne taková, jakou bych si přála. Co se předmětů týče - vždycky se těším na ty, které ještě neznám. Letos hlavně na Mapování současné české prózy a Rytmus básně, taky na znakový jazyk. Na vysokoškolském studiu mám ráda tu rozmanitost a možnost se pořád na něco těšit.

No a nejmíň... Tak jistěže, na psaní bakalářky, na státnice, na zkoušky.



4. Co je tvoje nejoblíbenější část připravování se do školy?
Organizace. Nejradši si všechno dopředu rozvrhnu, to mě strašně baví. Pak to nikdy nedodržím, protože jsem lemra, ale plánování časových harmonogramů a tak, to fakt můžu. A pak taky ráda skládám sešity a knihy do kabelky, abych tam měla pěkně uklizeno.
Stoprocentně oblíbená část přípravy: čokoládka
a samozřejmě focení toho, jaký jsem šikula.

5. V jaké třídě jsi byla, když jsi poprvé začala nosit makeup?
Tu a tam se to vyskytlo už na gymplu, ale v podstatě denně až teď, na VŠ. A rozhodně ne proto, že bych si bez mejkapu připadala ošklivá nebo méněcenná. Spíš mě to baví. A taky si pak vždycky připadám fakt hezká.


6. Kde bereš inspiraci na oblečení do školy?
Každé ráno ve své náladě. Málokdy plánuji oblečení dopředu, v podstatě jen tehdy, když mám nějaký nový kousek, který si hned musím vzít.


7. Jaké školní pomůcky nakupuješ nejraději?
Sešity, lepítka... Vlastně cokoli, ale mít designový sešit a parádní lepítka, to je hlavní. Taky si potrpím na hezké obyčejné tužky. Klidně můžu mít i designovou propisku, ale tou moc nepíšu, primární je pero.



8. Kde nejraději školní pomůcky nakupuješ?
Jsem v tomhle ohledu trochu snob. Takže mám ráda vážně designové sešity, třeba z papelote nebo z papírny, pokud jsou zrovna z Luxoru, tak musí být prostě hezké (třeba od Marie Brožové). V Luxoru taky sháním parádní desky na sešity a podobné doplňky.

Nejlepší desky na dokumenty od nás z Neoluxoru!

9. Budeš nosit do školy batoh nebo kabelku?
Kabelku. A podle toho, kolik s sebou budu mít věcí, budu občas nosit i plátěnou tašku.


10. Jaké tři nekosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
Rozhodně diář, bez něj jako bych ani nebyla. Nejsem schopná bez něj ve školním roce fungovat. Potom knížku nebo čtečku, záleží na studijních povinnostech a na tom, co mám zrovna rozečteno. A do třetice všeho dobrého láhev s vodou. Nezbytnosti, jakými jsou doklady, peněženka nebo mobil, vynechávám záměrně, bez nich bych asi ani neodešla z domu za jakékoli příležitosti.


11. Jaké tři kosmetické věci musíš mít s sebou do školy?
Rtěnku, balzám a krém na ruce. Jednoduché. Málokdy to použiji, ale mít to musím vždycky. Nosím i antibakteriální gel na ruce, pilník, gumičky a mentolový inhalátor. Mám totiž takovou "kosmetickou" taštičku první pomoci. Kromě těchto věcí v ní mám také washipásky, ibalgin, prášky na migrénu, flashku, malý parfémek a zrcátko.


Do školy chodím
třeba takhle
12. Jaký je tvůj rychlý účes do školy?
Rozpuštěné vlasy nebo culík, ráda taky nosím cop na straně. Všechno mi to zabere zhruba stejně času. Oblíbený "složitější" účes je rybí cop. Drdoly moc nevyhledávám, protože si neumím žádný pěkně vypadající pořádně zamotat. Ale i když mám vlasy rozpuštěné (poslední dobou čím dál méně, konečně jsem se dostala na délku, kdy mi vlasy spíš překáží a je pohodlnější je mít v culíku), vždycky si je svazuji třeba v menze při jídle, abych si je neurousala.


13. Co nejraději a nejčastěji nosíš za oblečení a jaké doplňky tento rok plánuješ nosit?
Svetry, trička, kalhoty nebo sukni... Vlastně cokoliv. Poslední dobou hodně laděné do bílé, béžové, světle růžové, šedé, i když mám i pár jásavějších kousků a naopak i něco černého. Co se doplňků týče, neodcházím z domu bez hodinek a prstýnku, taky mám nepřeberné množství náušnic. Jinak to vše záleží na náladě, s jakou se probudím.
Nicméně doufám, že když mám letos konečně vícero teplých punčocháčů a taky jsem sehnala potřebné boty, budu víc nosit sukně a šaty.


14. Jak vypadá tvůj batoh?
Mám sportovní vak se Snoopym, ale ten do školy nenosím, takže se ho otázka asi netýká. Co se týče kabelky, je vínová a už docela odřená a jetá. Plátěnou tašku mám s motivem z Malého prince. A do třetice mám ještě takovou menší kabelku, ale jak jsem zjistila, velikost A4 taky pojme - ta je taková šedohnědá, koupená kvůli červnové cestě do Amsterdamu.

Lepší fotku své kabelky nemám. Tady je to ta vínová.
A ty zelené tenisky jsou taky moje.

8 komentářů:

  1. Jé, tenhle tag se mi líbí. :) Škoda, že už ve škole jsem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapamatuj si ho a třeba příští rok :D (Anebo back to school o něco později po začátku školy :D :D)

      Vymazat
  2. Jsem ráda, že ses do tohohle tagu zapojila, baví mě číst ty úplně všední odpovědi na otázky, na které se obvykle nezeptáš. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, kdy jindy by ses dozvěděla, že se denně maluju až od té doby, co jsem na VŠ :D

      Vymazat
  3. Osobně si myslím, že by sis první den měla vzít to pyžamo s Moomínky. Můmínky? Muminky? Kašlu na to, prostě ty víš s čím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. c) je správně a budu předstírat, že jsem tenhle "hejt" neviděla :D :D

      Vymazat
    2. To není hejt, to je frustrovaný povzdech. Na tom pyžamu to bylo MOOMINI, nebo tak nějak, od té doby v tom mám guláš :D

      Vymazat
    3. Tím hejtem jsem samozřejmě myslela poznámku o tom, že mám jít do školy v pyžamu :P

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!