pondělí 7. září 2015

Soutěž, protože na facebooku je vás 300

Protože jsem to slíbila a protože se mi chce, otevírám malou soutěž u příležitosti krásných 300 fandů na facebooku. Nemám ráda povinná sdílení, lajkování a tak, takže nebojte, soutěže se můžete zúčastnit bez blogu, bez facebooku, stačí vám mail. Tentokrát jsem i z lenosti upustila od vymýšlení složitých úkolů, takže je to extrémně jednoduché!


O co soutěžíte?
Budou dva výherci. Jeden dostane Léto mrtvých, druhý Lolu a kluka od vedle. Obě knížky jsou čtené, ale vypadají stejně, jako když jsem je do ruky dostala poprvé - Léto mrtvých vypadá jako nové a Lola by taky vypadala, nicméně považuji za nutné upozornit, že jsem ji dostala s výrobní vadou (část přední předsádky je slepena s přídeštím), v důsledku čehož je prvních pár stran lehounce natržených. Ale já za to nemůžu a doufám, že i tak Lola dostane milující nový domov.

Je mi líto, že diskriminuji, nicméně soutěž je určena pouze pro ty, kteří mají českou doručovací adresu!

(7. 9. - 20. 9. 2015)


4 komentáře:

  1. Tak sis konečně použila to přídeští! Ale možná bys to měla vysvětlit amatérsky pro ty, kteří neslyšeli tvou sofistikovanou přednášku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že mí čtenáři jsou inteligentní a že si domyslí, co to bude, když je s tím slepená předsádka! :D

      Vymazat
    2. Chudák Lola, že má nemocné přídeští! :D
      Jinak gratulace ke třem stům fanouškům!

      Vymazat
  2. Skvělá soutěž, škoda, že Lolu už mám a ta druhá kniha mě neláká, ale snad příště.. :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!