čtvrtek 1. října 2015

Jak to bylo - září 2015 | Jen malá podzimní únava


Tak a prázdniny už definitivně končí i mně, v pondělí jdu poprvé do školy. Moje září uteklo jako blázen, možná i proto, že jsem byla hodně v práci. Taky nám přijela návštěva z Irska, takže jsem pár dní fungovala jako rodinný tlumočník. Měla jsem zas trochu horší období, chvílemi, pořád řeším školu a tak, ale ono se to srovná. Byla jsem dvakrát v kině a oba filmy byly super. Začal podzim, pro mě nejkrásnější období, a to mi dodává hodně dobré nálady :-)

Nové knihy
Jen tři kusy! Jsem fakt dobrá, mám ze sebe radost.
Já nejsem neviditelná je předčasný narozeninový dárek od mé milé Kyberšikany. Je to strašně skvělá a boží knížka a já na ni chci sepsat recenzi, abych vás (snad) nalákala. Holky, ještě jednou děkuju!
Do tmy jsem obcházela kolem dokola už někdy od jara/léta, kdy vyšla. Nakonec jsem se rozhodla, že si to vážně chci přečíst (a navíc se mi i bude hodit do školy), takže jsem si napsala Odeonu. Recenze již brzy, už mám přečteno a bylo to skvělé!
Jiří Orten je tenká brožurka od Josefa Kociána z řady "Portréty", koupila jsem si ji v antikvariátu, protože ji budu potřebovat k bakalářce.

Na říjen toho moc neplánuji, něco mi říká, že jsem počítala tak s jednou novou knihu, ale vzhledem k faktu, že jsem na to zapomněla, to asi nebylo nic nezbytného... :-) Navíc většinu financí momentálně kromě nových školních potřeb, cestování a jídla investuju do dárků na Vánoce, první mám už doma, jupí!

Přečtené knihy
Docela dost jsem četla. Myslím si ale, že je to hlavně proto, že jsem četla poměrně jednoduché oddechové knihy. Takže je tím pádem výsledné číslo 18. Dočetla jsem zbylé díly Harryho Pottera, pustila jsem se do svého podzimního čtení (přečetla jsem Dívku s pomeranči, Drahokamy a Zůstaň se mnou) a přečetla jsem docela dost recenzáků (především e-knih, proto nejsou u "nových knih"). Kromě čtení jsem ale taky pracovala na školních restech a znovu jsem oživila Listárnu.
V říjnu to asi bude všelijaké, spousta čtení do školy, nové povinnosti... Uvidíme. Momentálně mám rozečteno Zmizet od Petry Soukupové (a je to teda depka téměř nad moje síly) a hned po tom se asi pustím do Vzpomínek na jednu vesnickou tancovačku. Ale kdo ví, třeba mě přepadne chuť na něco jiného.

Kamarádi, kina a tak dál
Jak už jsem zmínila, byla jsem hned dvakrát v kině. Oba filmy byly animované - Mune je spíš poetický a roztomilý, Francouzi na to jdou prostě jinak než Američani. Naproti tomu Hotel Transylvánie 2 byl tou pravou komediální šíleností, řvali jsme smíchy na celé kino. Jen si nejsem jistá, jestli ty vtípky ocenily i děti... :-D Navíc jsem viděla několik zajímavých filmů i doma, především z Phoebe v říši divů jsem tak unesená, že možná napíšu i článek.
V říjnu mě nejspíš čeká víc návštěv kina. O víkendu mám v plánu Labyrint: Zkoušky ohněm, protože to brácha prostě nutně potřebuje vidět. Dál se chystám na Marťana, Pana a Purpurový vrch. Tak pápá, výplato!

Na začátku září jsme s Kyberšikanou podnikly výpravu do Hradce, konečně jsme se všechny viděly, daly jsme si limču v CrossCafé a pizzu (případně gnocchi) v pizzerii, oslavily jsme uplynulé (Willinda, Freckles a Abyss) i následující (já) narozeniny, večer jsme pokecaly, ráno jsme si zahrály hry a hurá zase domů. Bylo to fajn. A dostala jsem boží pyžamo s mumínky, prostě keep calm and love them!

Taky jsme s Freckles navštívily křest knihy Jak jsem sebrala odvahu od Báry Šťastné, tak mám teď obě její knihy podepsané, jupí.

Doufám, že říjen bude minimálně stejně boží...!

8 komentářů:

  1. Já jsem se svým zářím velice spokojená. Nových knih mám pět - jednu jsem dostala na recenzi, jednu jsem dostala na křtu (takže nevím, jestli to bylo na recenzi, ale co už), jednu jsem dostala od vás :D, jednu jsem si koupila protože byla za půl a jedna byla Verity, co naděláš :D
    Jinak těch akcí, filmů... A docela dost jsem přečetla, docela dost blogovala... Září byl asi ideální měsíc. Až na toho zloděje. Kvůli kterýmu jsme nestihly Inside Out. Fňuk.
    Pan bude už tenhle měsíc? Se těšim, musíme někdy v pátek jít!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co sis koupila za půl?
      Jo, ideální měsíc, až na to, že jste se na mě vykašlaly s Labyrintem. Fňuk...
      Jojo, Pan má premiéru 8. října.

      Vymazat
  2. Mě teď čekají jen zákony, zákony, ústava, dějiny práva a zákony :( hah :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě čeká spousta práce, ale snažím se najít si i lepší věci na těšení :-)

      Vymazat
  3. Září uteklo fakt rychle. Ať se ti ve škole daří. Budeš pak dělat i přijímačky na magistra?
    Všechno nejlepší k narozeninám předem, kdybych to náhodou prošvihla. :D
    A to pyžamo s mumínky je boží. :D Chci taky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně, ráda bych i na NMgr. :-) Ale radši nepředbíhat :D
      A díky! Ale až zítra :-))

      Vymazat
  4. Super článek! :)
    Září sis teda pořádně užila :D :) Každopádně se těším na tvou recenzi knihy Já nejsem neviditelná,protože se rozhoduji,zda do ní jít nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!
      A rovnou říkám, jdi do ní! Ale pokusím se tedy recenzi sepsat co nejdřív :-)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!