čtvrtek 24. prosince 2015

Vánoční TAG | Co mám nejraději na Vánocích!

Vánoce mám asi nejradši z celého roku. Je to období kouzel a tajemství, lásky, pohody, všechno voní a hezky se třpytí. Přeji vám krásný Štědrý den a pokud ho přeci jen trávíte u počítače, můžete si pročíst tenhle TAG :-)

1. Nejkrásnější dárek, který jsem kdy dostala k Vánocům?
Na první pohled mě hned první otázka vyvedla z míry, protože jsem si nemohla vzpomenout, jestli někdy něco převýšilo všechno ostatní. Prostě jsem jen ráda, když můžu pár balíčků rozbalit! Pak jsem si nicméně vzpomněla, jak jsem před pár lety dostala herní konzoli Nintendo DS a k tomu hru Nintendogs. Bylo to obrovské překvapení. Na tuhle hru jsem totiž narazila nějakou dobu před tím, když jsem jednou před šatnou na badmintonu uviděla reklamu. Strašně moc jsem toužila mít alespoň virtuální štěňátko, tak jsem si o hru napsala. I když jsem věděla, že je moc drahá, takže ji nedostanu (jak jsem nejspíš i psala do dopisu Ježíškovi). Bylo to tak úžasné, když jsem konzoli vybalila z balíčku! (A fakt jsem si s tím vystačila ještě hodně dloouho a pak i brácha...)

2. Nejhorší dárek, který jsem kdy dostala k Vánocům?
Nikdy jsem nedostala nic hrozného. Akorát jednou, v mém "temnějším" období jsem místo CD s "tvrďačkou" Avril Lavigne dostala CD s Anastaciou, protože to Ježíšek popletl. Ale nakonec jsem stejně poslouchala i to... :-)


3. Jaký je Tvůj nejoblíbenější vánoční song?
Mám ráda klasické koledy, klasické české koledy. Mám ale i moc ráda soundtrack k Love Actually, pravidelně ho poslouchám už od listopadu. Jako první odpověď mě napadla píseň "Christmas is all Around", jako takový prototyp vánočního kýče. Na druhou stranu mám taky moc ráda "Happy Christmas (War is Over)" od Johna Lennona.

4. Jaký je Tvůj nejoblíbenější vánoční film?
Bez přemýšlení - Polární expres. Ten mám úplně nejradši ze všech. V docela těsném závěsu je samozřejmě klasika v podobě Love Actually, dále animovaná Vánoční koleda z r. 2009. Se Štědrým dnem mám spojené Pelíšky. A nakonec ještě jeden snímek - Příběh o Vánocích jsem viděla jen jednou, kdysi kdysi. Ještě teď mám ale v hlavě ten pocit, je to moc krásný film. Mám v plánu si ho někde sehnat znovu :-)


Přiznávám, že když tuhle písničku zpívali u rozsvěcování vánočního stromu, ukápla mi nejedna slza! (Jsem fakt bulík, no!)

5. Máš svoji oblíbenou vánoční knihu?
Spolehlivě mě naladí jakýkoliv románek odehrávající se o Vánocích. Ale vánoční knihu jako takovou asi nemám, protože Kouzelný kalendář od Josteina Gaardera je na advent fajn, ale... Mojí vánoční knihou je vždycky ta, kterou dostanu pod stromeček a potom si ji čtu před spaním.

6. Na jaké cukroví se vždy nejvíce těšíš?
Vždycky vyjídám včelí úly. Ty mám úplně nejradši ze všeho. Když už nejsou úly, pouštím se do lineckého cukroví, perníčků a pracen.

7. Ukaž, jak jsi šikovná v balení dárků.


Letos to vypadá asi takhle, jen malá ukázka jednoho dárečku pro rodinu a dárečků pro kamarádku, ostatní už jsou totiž uložené v Ježíškově skříni. Pojala jsem to trochu přírodněji, větší dárky jsem balila do obyčejného hnědého papíru a menší do zeleně proužkovaného a bílého se zlatými jeleny. A místo klasických stužek jsem použila kroucené provázky (červené, černo-zlaté a stříbrné) a trochu i krajku. Od té doby, co pracuju k Luxoru, mě totiž balení opravdu baví a užívám si ho :-)

8. Co máš na Vánocích nejraději?
Nejradši mám pocit, že už nemusím do práce a do školy a můžu si užívat volno. Nejradši mám, když je všude uklizeno a nazdobeno a zbývá už jen postavit betlém, nazdobit stromeček a umotat vánočky. Nejradši mám, když se všichni nastrojíme a vyrazíme do Prahy na vánoční představení Vánoce s Choreou - to je kombinace staročeských koled s jakousi obdobou scénických tanců, hlavně je to všechno stylizováno opravdu tradičně, takže mají tanečníci paruky z barevné příze a šaty třeba z pytloviny, hudebníci mají oblečení, které znáte možná tak z pohádek, a hrají i na takové nástroje, jako je například trumšajt. Nejradši na Vánocích s Choreou mám to, že je to každý rok stejné a já si už bez toho neumím představit Vánoce, letos jdeme už podevatenácté! 
Nejradši mám Štědrý den prosezený u pohádek, k obědu houbového kubu a po obědě Polární expres. Když se pak jdeme s bráchou umýt a obléknout a kolem půl páté zasedáme k večeři. Nejradši mám, že i po těch letech pořád "hrajeme" na Ježíška a nejradši mám i ten pohled na zabalené dárečky pod stromem.
Takže by se dalo říct, že nejradši mám celé Vánoce!


A na závěr jedna dva roky stará vánoční fotka s bráchou - letošní verze už bude výškově vyváženější :-) 

8 komentářů:

  1. Taky miluju vosí hnízda ze všeho nejvíc. A pak ořechy. :)
    Na tyhle otázky by pro mě bylo těžké odpovídat - jakože třeba nejlepší a nejhorší dárek, to bych fakt musela hodně přemýšlet a nebylo by to fér. Ale ve třetí třídě jsem od babičky dostala box Harryho Pottera a na to se nezapomíná. :D
    Jů, pěkná vánoční fotka, jsem zvědavá na tu letošní. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta letošní asi nakonec zveřejnitelná nebude, táta mě neumí fotit, na jeho fotkách vždycky vypadám jako kretén :D

      Vymazat
  2. Christmas is all Around je naprosto skvělá, zvlášť o Vánocích ji spolehlivě nemůžu dostat z hlavy.. Polární expres mám taky moc ráda, hlavně teda tu písničku, i když mě se možná o trošku víc líbí Stella. P.S. Krásná vánoční fotka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stellu asi neznám :-) P. S. Díky :D

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Vosí hnízda nebo včelí úlky jsou nejlepší na světě! Jen my jim teda říkáme špičky, takže tím všechny spolehlivě matu :D
    Jinak pěkný článek, o Vánocích mě vždycky baví číst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně přijde hrozně zajímavé, jak tomu kdo říká! Špičky jsem tedy ještě neslyšela... :D Nejčastěji ta vosí hnízda, u nás to byly odjakživa úly a když nad tím přemýšlím, dává to větší smysl vzhledem k tvaru cukroví a tvaru vosích hnízd... :D :D

      Vymazat
  5. To muj nejlepsi darek letos je tento http://www.stavebni-pouzdro.cz/Posuvne-dvere-SAPELI/Posuvne-dvere-SAPELI-ELEGANT-M50-sklo.html konecne po dlouhem dohadovani s pritelem mame posuvne dvere dvoje ;) no a nejhorsi, ten jsem dostala z recese od pritele, kdyz jsem ho pred vanoci pozadala at opravi stul tak jsem dostala takovouhle sadu http://www.naradi-vesely.cz/sada-klicu-maticovych-7d-5-5-34mm-din-895.html a pry, ze kdyz neco budu potrebovat, tak si muzu spravit sama :-D

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!