úterý 5. dubna 2016

Jak to bylo - Březen 2016 | Nic se nedělo


Březen, první jarní měsíc. Vypadalo to zoufale, ale na poslední chvíli se sluníčku a jaro ukázalo! A teď prosím zůstaň... Co v březnu? Byla jsem na Yoli narozeninách, ale jinak jsem v podstatě jen chodila do školy, do práce a doma zevlovala. Dostala jsem se do takové fáze útlumu, která mi bohužel vzala strašně moc času. Ale jaro za okny mě nabíjí! Čas se probudit...


Nové knihy
(zjistila jsem, že je ta fotka špatně zaostřená, snad prominete)

Je jich mnohem víc, než jsem si myslela. Hned na úvod března jsem od Freckles dostala Prozření Mary Dyerové, abych ho měla k druhému dílu ze křtu Adaptace. Hned jsem oba díly přečetla, během dvou dnů, chichi. A byla to jízda, docela! Potom byly narozeniny Yoli. Nečekaným dárkem byly exkluzivní kopie knihy Will Grayson, Will Grayson. Taktéž ji mám přečtenou a bylo to... Přinejmenším zvláštní. Recenzi slibovat nebudu, momentálně se sotva dostávám k tomu, co bych recenzovat opravdu měla! Vesnický román jsem si koupila za 10 Kč v bazaru naší knihovny. Od Kristie jsem přes Freckles dostala miloučkou jednohubku Kindred Spirits, která se mi opravdu líbila. Poslední dvě novinky jsou přímo od zdroje - Svět podle Snoopyho je ještě dodatečně za praxi a Serafinu jsem dostala tak nějak... Na recenzi? Za pomoc na křtu Já, JůTuber 2? Ale ono je to celkem jedno, recenzi bych psala tak jako tak :-)

Jak to bude v dubnu nevím. Myslela jsem, že to bude lepší. Ale už teď mám dvě nové knihy :D

Přečtené knihy
Tady je toho ještě víc. Opět jsem se dostala do svého závratného tempa a za březen jsem zvládla... 19 kousků, prosím pěkně. Jenže třeba obě Mary Dyerové a oba Já, JůTubeři mi zabrali dohromady čtyři dny. Respektive JůTubeři dvě hodiny, hah. Něco bylo do školy, něco na recenzi a něco jen tak z plezíru. A rozhodně byly i dny, kdy jsem nečetla! V dubnu bych ráda třeba přestala rozečítat tuny knih a dočetla to, co mám rozečtené a vypůjčené z knihovny... Kéž by!

(Jasně, že první přečtená kniha za duben je ta, kterou jsem rozečtenou neměla...)

Akce, akce atd.

V březnu jsem měla v plánu LiStOVáNí, předpremiéru Aliance a narozeniny Yoli. Milujeme ale americké distributory, díky kterým jsem na Alianci nebyla. Místo toho jsem se s kubulíny potkala na křtu Já, JůTubera 2. Musím říct, že prodávání knížek jen za cash a bez počítače, který by mi psal, kolik mám vrátit, byla zajímavá zkušenost. Yoli narozeniny byly prima, i když jsem si připadala trochu jako Alenka v Říši divů (protože jsem tam byla s organizátorkami, takže jsem chvílemi byla jako kolečko navíc, protože jsem trochu asociál a neumím se seznamovat, hah). LiStOVáNí bylo ohromně fajn a vtipné, jen jsem si s sebou nevzala svoje Kafe a cigárko, což je škoda, protože Maruška byla přítomna a určitě by mi ho podepsala.

Teď v dubnu mě čeká konečně po dlouhé době divadlo. Taky pár doktorů a velké změny na hlavě. A taky kopec referátů a práce, ale jinak kulturního zatím nic. Musím se zase vypravit do kina, už jsem dlouho nebyla a mám absťák.

Vyjadřuju se trochu na autopilota (jako když píšu dopisy), ale to nevadí. Teď by tu mělo být zase přechodně živěji, spousta recenzí a tak.

Tak se mějte a užívejte jaro!

16 komentářů:

  1. Kino bych jako divák taky dala! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co vlastně teďka dávají?

      Vymazat
    2. Nic moc, právě. Akorát chci jít na Pátou vlnu. A budou nějaké marvelovky, ale ty teprv doháním...

      Vymazat
  2. Páni, 19 knih - pro mě neuvěřitelné, klobouk dolů :) Přeji příjemné čtení nových přírůstků a těším se na další shrnutí :) Hezký večer :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kino bych si taky měla někdy dát, už jsem v něm nebyla...vlastně fakt ani nepamatuju, to je prostě špatný :D A 19 přečtených knih ti docela závidím, u mě to bylo v březnu se čtením fakt zlé. Tak snad sluníčko zůstane a snad bude duben u tebe i u mě o něco živější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si svou poslední návštěvu kina pamatuju, ale za poslední dva roky jsem byla v kině opravdu snad každý měsíc, tak jsem teď nervózní, že už dlouho nic! :D

      Vymazat
  4. Pěkné knížky. :) Já jsem se naopak už koncem února dostala do formy a jela na plný obrátky, a tak když teď vykouklo sluníčko, jsem poměrně vyřízená. :) Bohužel už skoro nestíhám číst, což je velká škoda, ale snažím se. :)

    Mimochodem, na mém blogu pořádám soutěž o knížky, tak budu moc ráda, pokud se zúčastníš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nabíjí počasí :-) A díky za pozvání k soutěži, ale mám knížek, že skoro nevím co s nimi :D

      Vymazat
  5. Hezké přípustky. Serafinu jsem dostala k recenzi taky, ale ještě jsem se k ni nedostala.. :) Taky poslední dobou nic nestíhám, no a bude hůř, protože zkouškové se nenávratně blíží, ale pak už bude opravdu líp! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Serafinka je boží a přečte se rychle, tak neváhej :)

      Vymazat
  6. Já v březnu sice na žádné knižní akci nebyla, ale i tak jsem měla fajn měsíc. I když byl trošku prázdnější než obvykle.
    Tvou devatenáctku obdivuji. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to taky přišlo paradoxně prázdný! :D

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!