středa 1. června 2016

Jak to bylo - Květen 2016 | Nelituju ničeho!


Během května se toho stalo tolik! Ne, vlastně úplně ne, alespoň podle diáře. Mám ale dojem, že jsem toho stihla strašně moc. Blog po téměř dvou letech překonal za měsíc 3 000 zhlédnutí. Byla jsem na Světe knihy, dvakrát v kině, jednou na rande (a takové věci už nebudu dělat!), na dvou zkouškách, hodně v práci, na kafi s Leilou Sales... A bylo to všechno boží. Stávám se marvelovskou a komiksovou fangirl a geekgirl (aspoň trošičku), kupuju si Pevnost a piju hodně čaje. A to byl můj květen v kostce.

Nové knihy

Tohle je moje květnová kopa a můžu k tomu říct jen jedno: Nelituju ničeho! I když bych se asi měla stydět... Hlavně protože jsem zase utratila majlant. Ale občas se to může, že jo? V červnu to navíc bude jistě podstatně menší kopa, i když je na světě spousta komiksů, které bych nutně potřebovala.


Pojďme se na to podívat popořádku.


Co se komiksů týče, mám tu tři přírůstky. Úsměv jsem si koupila na SK a byl úplně skvělý, Deadpool byl absolutní must-have, protože co se Deadpoola týče, už jsem regulérní fangirl. A Calvin a Hobbes byli příloha Pevnosti. Trošku mě to zklamalo, ale spíš na té úrovni, že co se stripů týče, jednička jsou pro mě i nadále Peanuts.


Asfaltoví andělé jsou výhrou za dubnové #ReadNordic, jsou dokonce s podpisem! Červenou trávu mi věnoval kamarád, už ji četl a prý mi ji radši rovnou dá než jen půjčí. O kafi s Leilou Sales jsem psala, takže Tahle píseň ti změní život je památkou na to skvělé odpoledne. Dalším dárkem od CooBoo je Proč jsme se rozešli, no a Apokalypsu na počkání jsem dostala za svůj čtvrtek na SK. Už to mám taky přečtené a ráda bych sepsala recenzi, byla to jízda!


Zkušenosti jsou eseje, které jsme na SK dostaly od Atlantisu jen tak, naproti tomu Annu a Vlaštovčího muže jsem si pro SK vyhlídla už někdy z kraje roku (a recenze je už "in progress"!). Kaligrafie snů mě zaujala nejdřív cenou, ale vypadá to, že to bude hodně muziky za 29 Kč, takže zase výběr na blind. Žíhaná kniha, ach, můj milovaný Orten a nesehnatelný druhý díl jeho deníků, ale o tom už jsem psala. A nakonec Šok z pádu, opět koupený na SK a opět rovnou přečtený. Taky bych na něj ráda napsala recenzi, ale uvidím, jestli se zadaří.

Takže celkem 13 knih a čus, já se jdu zahrabat... :D Ale nelituju toho, samé skvělé kousky!

Jo a taky jsem si koupila tři staré Pevnosti a jednu aktuální, jen tak na okraj. Můj nový oblíbený časopis.

Přečtené knihy
Celkem 11 přečtených knih nakonec k počtu nových knih není nic hrozného. Je to hlavně díky tomu, že jsem měla silný prostředek měsíce, kdy jsem po SK v rychlém sledu přečetla šest knih. Začátek i konec se naopak táhl a četla jsem dost pomalu, což nejspíš pokračuje i nadále, díky bohu, protože aspoň snad budu stíhat psát recenze. Hodně jsem teď začala číst komiksy, kromě zmíněných jsem načala sérii Mýty a další jsou v plánu. Komiksy mě baví, protože je tam málo textu na soustředění a tak, nevim... Taky začínám mít chuť na fantasy, čeká mě fantastické léto!

Hodně se dělo a hodně se dít bude!
Můžete se těšit na recenze a články okolo, klasicky. Musím už konečně zveřejnit několik měsíců rozepsaný článek o JůTuberech, kromě toho mám i další plány, filmy a tak... Do kina se chystám na X-meny i podruhé na Civil War (a doufám, že stihnu i Warcraft!). Doufám, že mě neopustí slina, protože teď prožívám další čtenářský vývoj a přerod, tak uvidíme, kam až to povede.

A o mých květnových dobrodružstvích můžete číst tady (Svět knihy) a tady (kafe s Leilou Sales).

14 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ju to je knizek :) A same pekne kousky. Taky jsem zacala cist Pevnost :D chtela jsem uz dlouho a na SK jsem si poridila nejake starsi kousky a nakoplo me to. Dneska jsem cetla cervnovou. Na xmenech jsem byla a civil war taky planuju. Stejne tak i warcraft. Mame hodne podobnej mesic :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ju to je knizek :) A same pekne kousky. Taky jsem zacala cist Pevnost :D chtela jsem uz dlouho a na SK jsem si poridila nejake starsi kousky a nakoplo me to. Dneska jsem cetla cervnovou. Na xmenech jsem byla a civil war taky planuju. Stejne tak i warcraft. Mame hodne podobnej mesic :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě byla na CW hned po premiéře, ale půjdu ještě jednou :D A na X-menech jsem ještě nebyla, protože jsem teprve včera dokoukala svůj xmení maraton :D

      Vymazat
  4. Moc hezké přírůstky a taky krásný čtenářský výkon, jedenáct knih za měsíc bych nedala ani omylem. Jsem zvědavá na Tvoje dojmy z Kaligrafie snů, taky jsem si ji pořídila. Přeji krásný červen :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se je dát dohromady v recenzi, až to přečtu :-) A díky, tobě taky!

      Vymazat
  5. Páni, jednáct knížek je super :-) Těším se na tvoji recenzi Anny a vlaštovčího muže ;)
    (Bohémská) bohemistka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude v nejbližších dnech, třeba do neděle... :-)

      Vymazat
  6. Musím vidět X-meny. :D
    Tak rande jo? Nerozvedeš to? :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně jdu zítra, jupí!
      A ne, ono není moc co rozvádět, tohle random randění prostě není pro mě :D

      Vymazat
  7. To je super. Já si za květen můžu akorát odškrtnout nástup v nové práci a státnice. Červen už bude více kulturní, knižní a prostě lepší.

    Je fajn, že přicházíš na chuť komiksům. :) Deadpool je super, doporučuji Deadpool kills the Marvel universe (to až budeš na Marvel naštvaná :D) a u úsměvu jsem se bavil taky. Ty stripové komiksy mám rád, ale nikdy jsem se neodhodlal do nějaké knihy. Tak třeba zkusím Peanuts, když to zmiňuješ. Dej vědět, jací byli X-Meni, já se teď chystám hlavně na Warcraft. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip! Momentálně plánuju hlavně Deadpool vs. Hawkeye, protože mám ráda oba :D

      Ale každopádně na X-meny jdu dnes, tak dám vědět. A na Warcraft se taky těším! Protože se mi líbil trailer, ale asi budu trochu zmatená, neznám moc lore... I když jsem v rámci příprav v práci pod pultem zhltla za dvě směny Durotana a jsem nadšená! :)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!