neděle 3. července 2016

Jak to bylo - Červen 2016 | Kreativní krize


Můj červen? Poslední zkoušky, přijímačky na další obor, čtyřikrát kino, nic moc čtení, nic moc psaní, počítačové hry a fantasy, Knihex, práce. Vracím se ke kořenům, zdá se. Jsem taková uondaná a utlumená, nic se mi nechce. Snažím se znovu dát svému světu řád, protože i když jsem chaotický člověk, řád je zjevně to jediné, co potřebuju k tomu, abych tak nějak rozumně fungovala. Ale to vám všechno povím!


Nové knihy
Tmavší fotka, protože jsem to fotila klasicky na poslední chvíli, navečer
Opět o něco víc, než bylo v plánu. Nejprve Červená kniha - splněný sen, poslední díl Ortenových deníků! Takže už nemám výmluvu, proč nepsat bakalářku. Koupila jsem ji za poměrně větší peníz v antiku, ale babička se rozhodla podpořit mé studium a zpětně mi ji proplatila. Potom jsem dost plánovala Ségry, které byly záminkou návštěvy Knihexu. Dopadlo to výborně, mám je za cenu, v jakou bych ani nedoufala. A jsou skvělé, jako Úsměv. Pět Tibeťanů je investice v LK za směšných 39 korun, ale tahle jógová technika mě vždycky zajímala. Němci jsou mou vysněnou. Koukám po nich už tak dva roky (protože obálka a česká autorka), odhodlala jsem se k nákupu už na veletrhu (ale tam je Host neměl). Nakonec jsem zjistila, že se na ně vztahuje letní akce od Hostu, takže když jsem dokončila poslední zkoušku (která byla v krásných 7:30 ráno), hned jsem upalovala do Luxoru. Harry Potter ve francajs (první díl), to byl takový hodně spontánní nákup. A nakonec mi ještě přišlo  na recenzi od Odeonu Podle skutečného příběhu - momentálně čtu a je to velmi zajímavé!

Co se týče nových knih, nemyslím, že by mě jich nějak víc čekalo v červenci. V srpnu to bude živější, ale v červenci spíš ne. Uvidíme, ono se to zas samo splaší, já vím! Ale možnááá, možná si začnu pořizovat Zaklínače.

Přečtené knihy
V červnu mě chytla čtecí krize a pořád se mě částečně drží, narušovaná jen tu a tam opravdovou bombou. Konečné číslo je 8, což nezní špatně, ale... Začala jsem nadějně, během dvou směn v práci jsem pod pultem přečetla Durotana, v rámci příprav na Warcraft film. Dost mě to bavilo a dostala jsem velkou chuť zase číst fantasy. A pak to šlo z kopce. Znovu jsem přečetla Úsměv a hned na to Ségry, pustila jsem se do Radúza a Mahuleny (pokud vám ten tvar jména toho chlapíka připadá divný, pak vězte, že oni sami ho nazývali "Radúze", takže hádám, že to skloňují podle pána a zachovávám to) a zkusila jsem Červenou trávu od Borise Viana. Trochu víc jsem se potom začetla do zmíněných Němců a do románu v e-mailech, Drahý příteli, na který jsem psala TIP do Neoluxor magazínu. A nakonec můj první přečtený Zaklínač: Poslední přání.

Od V. mám půjčený i druhý díl, akorát mi odjela na tábor, takže možná bude ten třetí díl prvním, který si koupím. Protože jsem vážně, vážně nadšená! O svém letním čtení budu psát zvlášť, takže co se týče plánů, počkejte si.

Útlum nejen ve čtení
Ke konci června jsem úplně vpustila. Poslední dobou jen sedím a sleduju hry a hraju Black Hole a Evoland a Limbo a prostě tak nějak přežívám. Ale je třeba říct si dost a začít pořádně žít. A na to jsou prázdniny tím pravým!

V červnu jsem byla hodněkrát v kině, o Warcraftu bych ještě ráda napsala, protože byl skvělý. (A rozhodně na něj půjdu ještě jednou.) V červenci mě doufám čeká návštěv kina taky spoustu, protože mě to prostě obrovsky baví a mám z těch filmů takhle mnohem větší zážitek.

A víte co? Už se mi dál psát nechce, i tak jsem ze sebe vydala víc než za poslední dny dohromady. Užívejte léto!

4 komentáře:

  1. Na Warcraftu jsem taky byla a Limbo prý budu hrát. :D (Aneb otevřeme se novým věcem. :D) O své čtecí krizi bych mohla vyprávět, ale ono to bylo spíš nedostatkem času vyhrazeného pouze na čtení. :)
    Pěkné léto přeji! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Limbo je fajn, ale já měla hlavně štěstí, že mi takhle jednou ráno přistála v chatu zpráva od kamaráda: "Hele, tohle je super hra a dneska je na steamu zadarmo" :D
      A čtecí krize... Mně se prostě nechtělo. Ale už nejsem ultimátní knižní nácek, tak to moc neřeším :D

      Vymazat
  2. Němce právě čtu, zatím je to výborná kniha! :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!