neděle 7. srpna 2016

Jak to bylo - Červenec | Trochu netradiční prázdniny


Flákám to. Je to jasný, jsou přece prázdniny! Já jsem tedy celé léto doma, nikam se nechystám... Ale přesto to flákám, jak to? Momentálně svůj čas dělím mezi uklízení, psaní, olympiádu a práci. A když už mám volno, jdu třeba do kina nebo vyrazím na výlet. V červenci to ale bylo trošku jinak. Jasně, taky jsem byla hodně v práci a dvakrát v kině, udělala jsem si "párty" s Anežkou a Hankou, na pár dní jsem navštívila náš tábor, účastnila se Yoli pikniku a vyrazila jsem do Benešova se spolužačkou. Jinak jsem ale chytala lelky. Je to prostě jiné léto, zvláštní, ale hezké.

Nové knihy

Z čeho mám radost - skromnější počet nových knih. A navíc jsou obě moc dobré. Krev elfů aka třetí díl Zaklínače a první díl ságy o Geraltovi a Ciri jsem si koupila, když jsem čekala, než se V. vrátí z tábora (ona mě totiž zásobuje Zaklínačem). Přišlo mi to jako fajn nápad, prostě si ty díly budu kupovat různě, postupně, když se to bude hodit. A Uvnitř mé hlavy jsem si vybrala na Yoli pikniku, jakožto ocenění mého dostatečně letního outfitu. Tuhle knížku jsem měla v merku, jednak kvůli úžasné obálce, no a pak taky díky tomu, že se mi líbila ukázka, kterou Anežka četla na Yoli narozeninách.

Momentálně si trochu zkracuju příjmy, respektive si z příjmů odvádím nějaké peníze stranou, šetřeníčko... Takže moje knihovna může v klidu spát, žádné návaly se (snad) nebudou konat ani v srpnu, zatím to vidím na dva kousky.

Přečtené knihy
Průměr v porovnání se zbytkem roku průměr, na červenec dobrý. Celkem 11 knih. Nicméně jen díky tomu, že jsem v rámci letní čtecí krize přečetla během dvou dnů tři vymývací románky od Lenky Lanczové. A i jinak to byla spíš oddechová četba. Dva díly Zaklínače jsou to jediné, co jsem měla na léto v plánu. No, v srpnu o moc lépe nebude, ale už jsem se dostala konečně k té české literatuře, tak budu snad mít v tomto odstavci víc co říct.

Uvnitř mé hlavy mě bavilo, četla jsem to sice déle, protože po večerech, ale bavilo mě to. Je to ten typ knížky, u které mám pocit, že jsem s ní strávila hrozně moc času a vůbec mi to nevadí, naopak. Hodně příjemné překvapení byly Dopisy na konec světa, které mají jinak velmi rozporuplné hodnocení. Mně ale zaujalo, jak autorka dokázala vystihnout emoce, aniž by je přímo jmenovala. No a nakonec Dívka ve vlaku, ta mě zpočátku dost bavila, ale postupně mi ten příběh byl čím dál víc jedno.

Tento měsíc vynechám obligátní osobní okénko. Protože se mi prostě nechce. Protože na mě celé léto působí tak, že jsem unavená a líná. Třeba bude víc co říct po srpnu. Zatím užívejte léto!

10 komentářů:

  1. Uvnitř mé hlavy si chci přečíst, trošku se bojím té detektivní linky, ale mohlo by to být fajn. Rád bych viděl, jak si autorka poradí s tématem schizofrenie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta detektivní linka mě tolik nebavila, ale v zásadě to ničemu nevadilo, protože se mi zbytek líbil :)

      Vymazat
  2. Knihomol, level ultra - nemá radost z toho, že má hodně nových knih, ale z toho, že jich hodně nemá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak samozřejmě, my nejvíc true knihomolové totiž knihy radši čteme než vlastníme :D

      Vymazat
  3. Na Uvnitř mé hlavy netrpělivě čekám, má mi přijít (snad) k recenzi, tak se teď těším o to více! :)

    http://boook-planet.webnode.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Wow, koukám, kolik jsi přečetla knih, já jich za červenec přečetla pouze 3 knihy.. měla bych se stydět :( :D Uvnitř mé hlavy si chci strašně moc přečíst! :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však je to jedno, ne? ;) Záleží, co z těch knih máš.

      Vymazat
  5. 11 je dobré! Já tu dost brečím nad svými čtecími plány, ale co naplat. Prázdniny si letos užívám jinak než dřív - neodjela jsem domů, ale zůstala jsem v Brně s kamarády - a je to překvapivě skvělé. :) A taky jsem si nepořídila moc nových knih - bydlení mimo domov i přes léto mě finančně vyčerpává a teď poprvé fakt nemám peníze pomalu ani na něco typu Trnky Brnky :D Ale co už :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za srpen mám zatím asi jednu... :D

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!