neděle 15. října 2017

Humbook 2017 | Plusy a mínusy


PLUSY
  1. Prostory - hlavně co se týče prostornosti a akustiky, tady vidím oproti loňsku ohromný posun. V přednáškových sálech nebyl problém najít místo k sezení a tentokrát byli slyšet i redaktoři, když nám vysvětlovali, jak se dělá kniha (a jak se překládá).
  2. Program, který si připravili cosplayeři z Potterfanu. Zařazování do kolejí a výuka soubojových kouzel? Navíc měli pro návštěvníky připravené i hůlky! Za to fakt tleskám, i když jsem se neúčastnila.
  3. Princ Ládík Zibura - jeho vystoupení bylo výborné a on sám je skvělý. Prostě si jen tak improvizovaně vytvořil na začátku prostor pro miniautogramiádu, s lidmi se bavil, fotil, podepisoval, co mu přišlo pod ruku (třeba moji jízdenku z autobusu).
  4. Moderátorka Tereza Tobiášová. Už jsem ji viděla na maturitním plese Hanči, teprve tady mě ale pořádně zaujala. Viděla jsem ji jen v kooperaci s Ladislavem, ale připadalo mi, že je připravená, pohotová, ptala se na zajímavé věci, nezastiňovala... Dobrá práce.
  5. Organizace autogramiády - to už jsem tam nebyla, ale přišlo mi jako dobrý nápad vyhradit pro autogramiádu zahraničních hostů samostatný čas i prostor. A věřím, že to šlapalo.



MÍNUSY
  1. Prostory - protože byly tmavé. Meetfactory mi prostě není nijak extra sympatická, i když to tam bylo asi přece jen lepší než v Electře. Ale to osvětlení... Prostě to moc nefungovalo, obzvlášť u fotek k instagrafu. Jo a taky Meetfactory šatna? Pominu, za kolik byla, ale místo lístku dostat samolepku? Odlepenou? Jakože... Co s tím? (Dala jsem si ji na peněženku a pak to drhla technickým benzínem. #nedík)
  2. Dílny anebo spíš jejich organizace. K tomu stolu se prostě až tolik lidí nevešlo a taky bych spíš ocenila, kdyby byly k dispozici celou dobu. Takhle se mi jedna dílna kryla (a na druhou jsme se nevešly). Chápu, že by to bylo náročné i pro ty, které dílny vedly, ale kdyby se to rozdělilo mezi víc lidí, věřím, že bych ocenila nejen já, kdyby ta možnost byla prostě celý den.
  3. Nešťastné řešení stánku s knihami, protože fronta byla nekonečná (jedna z těch jistot, které Humbook přinesl - že prostě kdykoliv odejdete a vrátíte se, fronta bude pořád stejná) a navíc nešťastně zasahovala do vstupních prostor.
  4. Jídlo. Dobře, za tohle si asi můžu sama, protože jsem v rámci chránění svého duševního zdraví nesledovala Humbook stránku na FB, ale jen webovky (a i tak jsem měla zeď zasekanou totožnými příspěvky od jednotlivých ambasadorů, ale o tom třeba jindy)... Nicméně jídlo jste prý mohli mít vlastní. Jenže loni nemohli. A ve FAQ na stránkách je taky uvedené, že se to nesmí. Což mě teda dost mrzí, sváču bych si bývala vzala dost ráda.
  5. VIP balíček. Asi takhle - měla jsem lístek od Albatros Media, tak si nemůžu stěžovat. Kdybych si ho ale platila, patrně bych byla dost zklamaná. Loni stál o stovku méně a obsahoval dvě knihy, diář, tašku, nějaké časopisy a různé slevové kupony. Letos to byla taška, knížka, zápisník a sleva na AM eshop a eReading. Vidíte ten rozdíl? Menší, ale dražší. Pojedeme zkratkou, je to sice dál, ale za to horší cesta. (Nicméně kniha v balíčku se za mě dost povedla a brzy uvidíte víc)
Docela jsme si to s Hankou užily, nechaly jsme si nastříkat tetování, vyfotily jsme se v instagrafu, poslechly jsme si přednášku o překladu a o vydávání knížek, já jsem konečně viděla toho Ziburu, nechala si podepsat knížky a prohodila pár slov... Oběd jsme strávily na Andělu a nakonec jsme místo afterparty šly do kina. Ale byl to prostě fajn den.

A moc díky Albatros Media za lístek!

2 komentáře:

  1. Věřím, že to byla dobrá akce, se svými plusy i mínusy, jak píšeš. Třeba tmavé prostory by mi taky vadily, protože co by to pak bylo za fotky. :D Svačiny naštěstí tahám všude, nějaká omezení mě neomezují, ale docela by mě taky nakrklo, kdybych se něco takového dozvěděla až zpětně.

    Tak třeba se za pár let na Humbook nebo jinou podobnou akci taky podívám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, svačiny tahám všude... To by ti neprošlo, kdyby se to nesmělo. U vstupu prohlíželi zavazadla ;)

      Vymazat

Komentáře jsou ověřovány pomocí kódu!
Konstruktivní kritiku přijímám s úsměvem. A pokud použijete profil "Anonymní", na konci komentáře se podepište, díky moc!